Uvek nam je zadovoljstvo da iskustvo korišćenja FitPass članarine poboljšamo na najkvalitetniji mogući način. Stoga, sklopili smo saradnju sa partnerom koji će vaše iskustvo treniranja u nekom od 650 sportskih objekata u sistemu upotpuniti kvalitetnom sportskom opremom i propratnim detaljima!
Zašto Sporteh?
Sporteh d.o.o. postoji na tržištu od 2006. godine. Prodajni objekat se nalazi na Novom Beogradu u TC Piramida. Osnovna delatnost je distribucija profesionalne sportske opreme. Specijalizovani su za fudbal, rukomet, tenis i košarku, ali u ponudi ima i opremu za razne druge sportove kao i ogroman izbor fitness opreme i rekvizita. Godine postojanja na tržištu sportske opreme nepobitan su dokaz kvaliteta njihove ponude, i najbolji pokazatelj njihovog pristupa poslovanju. Najprodavaniji brendovi čiji je Sporteh uvoznik su: Trendy sport, UHL Sport, Reuch, Kempa, Molten, Live up, Rekviziti Sporteh, a distributer je za još mnoge druge brendove.
Sporteh d.o.o. oduvek je pratio najnovije trendove i potrebe kupaca trudeći se da zadovolji potrebe profesionalnih, ali i rekreativnih sportista.
Svojim kupcima nude mogućnost kupovine i putem njihove zvaničnog sajta www.sporteh.rs Pored opreme koju možete videti na sajtu i u prodavnici, postoji mogućnost ekstra poručivanja opreme koje trenutno ne postoji u ponudi.
Svi vlasnici FitPass aktivne članarine će moći da ostvare specijalan popust i to:
10% popusta na ceo asortiman proizvoda na njihovom prodajnom mestu (TC Piradima, Mala Piramida, Jurija Gagarina 149, lokal 32-34). Popust se može ostvariti i pozivom na broj telefona samog objekta. Dovoljno je da tokom plaćanja usluge pokažete svoju karticu i popust će vam biti obračunat. Popust se ne odnosi na akcijske cene.
Zbog čega su oni sjajan izbor za vas?
Komunikacija sa njima i celokupan doživljaj kupovine je u potpunosti profesionalan i efikasan. Pored zvaničnog sajta, sve bitne informacije možete dobiti na njihovim digitalnim platformama (Facebook i Instagram), a komentari zadovoljnih korisnika su dovoljan dokaz o uspešnosti brenda i vrednosti koju kreiraju za sve potrošače.