U nastavku možeš da pronađeš odgovore na najčešće postavljana pitanja u vezi sa Fitpass članarinom
1. Šta je Fitpass?
Fitpass je digitalna članarina sa kojom imaš pristup u najboljim sportskim objektima širom zemlje.
2. Kako da se prijavim sa QR kodom?
Preuzmi Fitpass aplikaciju putem Google Play, App store ili AppGallery, i uloguj se na svoj profil preko koga se direktno pokreće QR kod skener.
Svaki od sportskih objekata koji se nalazi u Fitpass sistemu na ulazu ili pultu ima postavljen jedinstveni QR kod.
Skeniraj ga uz pomoć Fitpass aplikacije i pokaži osoblju u sportskom objektu potvrdu o uspešnom čekiranju!
3. Koji su benefiti Fitpass-a?
Umesto plaćanja jedne članarine u određenom sportskom centru, mi ti pružamo mogućnost da sa jednom članarinom, po ceni od standardne mesečne članarine, pristupiš velikom broju sportskih objekata u 30 gradova u Srbiji i treniraš preko 70 disciplina koje imaš u ponudi. Prilagodi aktivnosti svojim potrebama i budi aktivan/a gde god da se nalaziš!
Specijalne pogodnosti i popusti koje doprinose zdravijem načinu života, a koje ostvarujete korišćenjem Fitpass usluga, doprineće motivaciji i olakšati put ka kvalitetnijem i zdravijem životu.
4. Koliko često mogu da koristim Fitpass članarinu?
Možeš da iskoristiš jedan termin dnevno.
5. U kojim gradovima mogu da koristim Fitpass?
Fitpass možeš da koristiš u više od 30 gradova u Srbiji, u bilo kom sportskom objektu koji je deo Fitpass sistema. Pogledaj listu ovde https://fitpass.rs/objekti.
6. Da li moju članarinu mogu da koriste i drugi?
Korišćenje tuđe članarine nije dozvoljeno. Tvoja članarina je personalizovana i važi uz lični identifikacioni dokument.
7. Da li moju članarinu mogu da koriste moja deca?
Roditelj može da ustupi članarinu detetu do 15 godina. Jedini uslov je da roditelj bude prisutan.
Nije moguće korišćenje članarine od strane roditelja i deteta u istom trenutku.
1. Koji sportski objekti su dostupni u Fitpass sistemu?
Uz svaku članarinu, osim studentske, možeš koristiti sve sportske objekte koji se nalaze u Fitpass sistemu. Pogledaj spisak svih sportskih objekata na stranici OBJEKTI.
2. Kako da pronađem željeni sportski objekat ili disciplinu u mojoj blizini?
Na stranici OBJEKTI nalazi se spisak objekata koji se nalaze u mreži Fitpass partnera. Kroz filtere za grad, deo grada, discipline i nazive objekata možeš pronaći objekat ili disciplinu u gradu ili delu grada koji te interesuje.
3. Kako da saznam više informacija o određenom sportskom objektu?
Na stranici OBJEKTI klikom na željeni objekat možeš da saznaš više informacija o njemu (grad, deo grada, tačnu adresu, ocenu, uslove i usluge koje nude Fitpass korisnicima).
*Ne zaboravi da pročitaš informacije o objektu pre nego što ga posetiš, kako bi proverio/la koje usluge su u ponudi kao i da li postoji obavezna rezervacija termina i treninga, radno vreme objekta i druge detalje.
4. Da li mogu da posećujem više sportskih objekata tokom jednog meseca?
Da. Treniraj u bilo kom objektu iz našeg sistema! Isprobaj plivanje, ronjenje, dziudžicu, karate ili trening u teretani.
5. Koje discipline i aktivnosti mogu da koristim u sklopu Fitpass sistema?
U Fitpass sistemu postoji više disciplina koje možeš da isprobaš! Na stranici OBJEKTI odaberi aktivnost i disciplinu koju želiš.
6. Da li su sve discipline/aktivnosti bez doplate?
Većina aktivnosti iz našeg sistema se ne plaća dodatno, dok je za neke premijum aktivnosti potrebna doplata.
7. Da li je potrebna najava ili rezervacija pre odlaska u sportski objekat?
Većina aktivnosti koje se nalaze u Fitpass sistemu ne zahtevaju najavu i rezervaciju. Međutim, određene aktivnosti imaju termine i broj mogućih članova na treningu zbog čega je potrebno da se najaviš ili rezervišeš termin. Na stranici OBJEKTI možeš pronaći željeni objekat ili disciplinu i u opisu pronaći sve potrebne informacije.
1. Kako da kupim Fitpass članarinu?
Poseti stranicu Fitpass članarine i odaberi paket koji želiš. Popuni tražena polja svojim ličnim podacima i dodaj podatke sa platne kartice. Nakon uplate, na mejl će ti stići podaci za logovanje na Fitpass aplikaciju, kao i email da ti je članarina aktivna. Uplata je moguća isključivo online, putem našeg sajta.
2. Koji paketi Fitpass članarina su u ponudi?
U ponudi Fitpass-a postoje mesečne članarine od 12, 16 i 30/31 termin i višemesečne članarine od 3 i 6 meseci koje imaju po 16 termina za svaki mesec. Na jednomesečne članarine se obračunava popust. Za više informacija o paketima poseti našu početnu stranicu Fitpass.
3. Kako se aktivira Fitpass članarina?
Odmah nakon uplate, na mejl će ti stići obaveštenje o aktivaciji članarine.
4. Da li mogu da pauziram/stopiram Fitpass članarinu?
Članarinu možeš da pauziraš ukoliko si privatni korisnik i imaš višemesečnu članarinom, i to jednom u kontinuitetu u trajanju od 15 dana ako imaš tromesečni paket, i jednom u kontinuitetu u trajanju od 30 dana ako imaš šestomesečni paket. Članarina će ti se automatski aktivirati nakon isteka 15, odnosno 30 dana.
Jednomesečne članarine nemaju mogućnost pauziranja.
5. Kako se proverava broj preostalih termina i datum isteka članarine?
U sekciji profil unutar aplikacije možeš da proveriš broj preostalih termina.
6. Da li se neiskorišćeni termini prenose u naredni mesec/članarinu?
Neiskorišćeni termini se ne prenose u naredni mesec/članarinu.
7. Kako da produžim Fitpass članarinu?
Na tvom korisničkom profilu, na webu ili unutar aplikacije, izaberi opciju "Kupi članarinu", zatim izaberi željeni paket i dodaj podatke sa svoje platne kartice. Nakon uplate članarina će biti odmah aktivna! Bilo da si se odlučilo/la za menjanje paketa ili obnavljanje trenutnog, proces je isti. Nova članarina će se aktivirati po isteku stare članarine.
8. Kako da obezbedim sebi popust putem sistema preporuke?
Uloguj se na svoj nalog, klikni na profil i odaberi opciju da preporučiš prijatelju Fitpass. Upiši njegov email i za svakog prijatelja koji kupi Fitpass dobijaš popust od 20% na narednu članarinu, a tvoj prijatelj čak 30% popusta na prvu kupovinu.
*Napomena: Tokom letnjih meseci, sistem preporuka biće privremeno obustavljen.
9. Ne mogu da se ulogujem na svoj profil?
Ukoliko ti se desi ova situacija, molimo te da proveriš sledeće informacije:
1. Da li znaš svoj broj korisnika u sklopu Fitpass aplikacije?
2. Da li si se ulogovao/la sa istom e-mail adresom sa kojom si prvobitno izvršio/la registraciju?
3. Da li si odabrao/la opciju „uloguj se“, a ne „registruj se“?
4. Ulogovao/la si se sa istog naloga kao i prvobitno (Google nalog)?*
*ukoliko ništa od ovoga nije pomoglo, piši nam na kontakt@fitpass.rs i napiši nam svoje ime i prezime, mejl, kontakt telefon, i neko od kolega će ti ubrzo pomoći da se ponovo uloguješ na svoj nalog.
10. Kada se registrujem na www.fitpass.rs dobijam informaciju da je korisnik već postojeći. Šta to znači?
Ovo znači da ova mejl adresa već postoji u našoj bazi. Ti ili neko drugi se registrovao i poručio svoju Fitpass članarinu. Nije dozvoljeno registrovanje više puta sa iste mejl adrese. Ukoliko si ranije imao/la Fitpass idi na opciju zaboravljena lozinka i pokušaj da povratiš svoj nalog.
11. Broj telefona koji sam naznačio/la prilikom registracije već postoji u sistemu. Šta to znači?
To znači da si se ti ili neko drugi registrovao i poručio svoju Fitpass članarinu, i prilikom registracije naznačio isti broj telefona. Nije dozvoljeno unošenje već postojećeg broja telefona.
12. Ne mogu da se setim lozinke.
Odaberi opciju “Login”, a zatim “zaboravljena lozinka“. Na mejl ćemo ti poslati novu.
13. Ne mogu da se setim email adrese.
Odaberi sve 3 opcije, “Login”, “Zaboravljena lozinka“ i “Zaboravljena email adresa“. Upiši svoj korisnički broj i klikni na ”Resetuj lozinku”. Prikazaće se delimično skrivena email adresa. Ako je prepoznaješ izaberi ponovo opciju "Resetuj lozinku”. U suprotnom izaberi “Ne prepoznajem email adresu” i neko iz podrške će te uskoro kontaktirati.
14. Moja članarina ističe danas, da li mogu da je iskoristim i danas?
Da, ukoliko na raspolaganju imaš preostalih termina. Tvoja članarina važi zaključno sa danom njenog isticanja.
15. Iskoristio/la sam sve termine, mogu li da uplatim novu članarinu?
Da, ako na raspolaganju nemaš preostalih termina, nova članarina se automatski aktivira od datuma evidentirane uplate. Ukoliko u momentu uplate, obnove, članarine imaš raspoloživih termina, nova članarina će postati aktivna tek po isteku tekuće.
16. Moja članarina je aktivna još 6 meseci, ali sam iskoristio/la sve termine. Šta da radim?
Ovo znači da su svi termini iz odabranog paketa iskorišćeni. Sačekaj presek stanja, odnosno početak narednog meseca.
17. Ako se prilikom registracije opredelim za određeni paket, da li kasnije mogu da ga promenim?
Nakon što se opredeliš za jedan od paketa, nije dozvoljena promena. Ne postoji opcija ponovnog slanja podataka za uplatu. Ovo se odnosi samo na prvu članarinu.
18. Da li mi garantujete da će svi objekti biti dostupni tokom trajanja moje članarine?
Nažalost, ne možemo sa sigurnošću da garantujemo za svaki objekat pojedinačno, ali vrlo retko se dešavaju situacije izlaska partnera iz sistema. Svakako da se svaki sportski objekat ugovorom obavezuje na pružanje usluga Fitpass korisnicima. Ukoliko do raskida ugovora ipak dođe, šaljemo obaveštenje i trudimo se da pronađemo adekvatnu alternativu što brže možemo.
19. Da li postoji mogućnost prelaska sa standardne na Studentsku članarinu?
Za promenu statusa i dobijanja neophodnih informacija, piši nam na kontakt@fitpass.rs
20. Zašto ne mogu da kupim članarinu na fizičkoj lokaciji kao ranije?
Zbog novog Zakona o fiskalizaciji i uvođenja fiskalne kase koji je stupio na snagu 1. maja 2022, nećemo nažalost više biti u mogućnosti da ponudimo svojim korisnicima kupovinu Fitpass članarine putem uplatnice ili odlaskom u neki od Proteini.si objekata.
Članarinu možeš da kupiš ili produžiš plaćanjem direktno na našem sajtu. Nakon uplate članarina će biti aktivna odmah.
21. Ko ostvaruje pravo na Student članarinu?
Student Fitpass članarina namenjena je svim studentima sa potvrdom o redovnom studiranju. Više informacija možeš saznati na početnoj strani Fitpass Student.
22. Kako se koristi Fitpass Student članarina?
Da bi pristupio željenom objektu u Fitpass sistemu, potrebno je da na ulazu pomoću Fitpass aplikacije skeniraš QR kod na naznačenom mestu i uspešnu prijavu pokažeš osoblju objekta koje istovremeno od sistema dobija potvrdu o čekiranju. Ulazak u željeni objekat je najkasnije do 15h.
23. Koliko često mogu da koristim Fitpass Student članarinu?
Moguće je iskoristiti jedan termin dnevno.
24. U kojim gradovima mogu da koristim Fitpass Student članarinu?
Trenutno Fitpass Student članarina pokriva samo teritorije Beograda i Novog Sada.
25. Da li moju Student članarinu mogu da koriste i druge osobe?
Korišćenje tuđe članarine nije dozvoljeno. Svaka Fitpass Student članarina je personalizovana i važi uz lični identifikacioni dokument.
26. Koji objekti su dostupni u Fitpass Student sistemu?
Kompletan spisak možeš pogledati ovde.
27. Kako se aktivira Fitpass Student članarina?
Bilo da prvi put kupuješ Fitpass ili da obnavljaš postojeću članarinu, tvoja članarina će se aktivirati odmah po uplati. Nakon što je članarina aktivna dobićeš obaveštenje putem mejla.
28. Kako se uplaćuje nova Fitpass članarina?
Na tvom korisničkom profilu, na webu ili unutar aplikacije, izaberi opciju "Produži članarinu", zatim potom izaberi Student paket i priloži potvrdu o studiranju. Dodaj podatke sa svoje platne kartice. Nakon uplate članarina će biti odmah aktivna!
29. Da li postoji mogućnost prelaska sa studentske na standardnu članarinu?
Za promenu statusa i dobijanja neophodnih informacija, piši nam na kontakt@fitpass.rs
30. Upravo sam kupio/la članarinu. Kada mogu da počnem da treniram?
Možeš na trening već danas! Odmah nakon uplate stiže ti potvrda o aktivaciji članarine.
1. Kako da nabavim Fitpass članarinu?
Fitpass članarinu možeš da dobiješ ako si zaposlen/a u kompaniji koja je registrovana u Srbiji ili ukoliko je tvoj poslodavac deo Fitpass sistema.
Sve neophodne informacije o potencijalnoj saradnji pronađi na sledećem linku.
2. Kako mogu da platim Fitpass članarinu?
Plaćanje članarine za poslovne korisnike zavisi od kompanije u kojoj radiš, to jest od tipa sastavljenog ugovora. Molimo te da se obratiš svom HR-u ili osobi odgovornoj za kompanijske benefite.
3. Moja kompanija nije u sklopu Fitpass sistema. Šta da radim?
Ako želiš da tvoja kompanija bude deo Fitpass sistema i svojim zaposlenima omogući dodatne pogodnosti, piši nam na kontakt@fitpass.rs i ostavi nam podatke HR službe ili odgovorne osobe za kompanijske benefite i mi ćemo ih kontaktirati i pokušati da ostvarimo saradnju.
1. Koji paketi Fitpass Studio članarina su u ponudi?
U ponudi su standardna mesečna Classic članarina , Classic S i Classic M članarina, kao i jednomesčni Fitpass Basic Studio paket koji sadrži 12 Fitpass termina + mesečno korišćenje Fitpass Studio aplikacije, jednomesečna Fitpass Classic Studio članarina koja sadrži 16 Fitpass termina + mesečno korišćenje Fitpass Studio aplikacije, jednomesečna Fitpass Elite Studio članarina koja sadrži 30/31 Fitpass termina + mesečno korišćenje Fitpass Studio aplikacije. Višemesečni Classic S Studio paket koji sadrži 3 meseca sa po 16 Fitpass termina na mesečnom nivou + 3 meseca korišćenja Fitpass Studio aplikacije i Clasic M Studio paket koji sadrži 6 meseci sa po 16 Fitpass termina + 6 meseci korišćenja Fitpass Studio aplikacije.
2. Kako da aktiviram svoju Fitpass Studio aplikaciju?
Svoju Fitpass Studio aplikaciju možeš preuzeti na Google Play, App Store ili App Gallery prodavnici. Nakon preuzimanja aplikacije, potrebno je da uneseš svoje kredencijale, mejl adresu i lozinku koje su povezane sa tvojim Fitpass nalogom.
3. Želim da napravim pauzu između dve članarine. Da li mogu da nastavim da koristim Fitpass Studio aplikaciju?
Nakon isteka članarine, nije moguće nastaviti sa korišćenjem Fitpass Studio aplikacije.
4. Da li će sve informacije vezane za moj profil na Fitpass Studio aplikaciji ostati nepromenjene za vreme pauze između članarina?
Tvoj nalog na Fitpass Studio Aplikaciji će te čekati kada se ponovo opredeliš za jedan od Fitpass Studio paketa. Kada se uloguješ na aplikaciju sve informacije biće nepromenjene u odnosu na trenutak kada si prestao/la sa korišćenjem.
5. Da li mogu da uplatim odvojeno Fitpass Studio aplikaciju bez Fitpass članarine?
Nije moguće izvršiti uplatu samo za Fitpass Studio aplikaciju. Korišćenje aplikacije je moguće samo uz Fitpass Studio paket.
6. Ne mogu da se ulogujem na Fitpass Studio aplikaciju?
Ukoliko imaš problem sa logovanjem na Fitpass Studio aplikaciji, molimo te da proveriš sledeće informacije:
-Da li si prilikom logovanja na aplikaciju koristio/la istu mejl adresu koja je povezana sa tvojim Fitpass nalogom (Mejl adresa koju ste koristili prilikom prijave za Fitpass)
-Da li si prilikom logovanja koristio/la lozinku koja je povezana sa tvojim Fitpass nalogom (lozinka koju ste kreirali prilikom prijave za Fitpass)
7. Iskoristio sam sve svoje Fitpass termine pre kalendarskog isteka članarine, da li mogu da koristim Fitpass Studio aplikaciju do isteka članarine?
Pristup aplikaciji važi do kalendarskog isteka članarine, bez obzira što si iskoristio/la sve Fitpass termine.
8. Gde mogu da vidim kada mi ističe pristup Fitpass Studio aplikaciji, ne mogu da pronađem na samoj aplikaciji?
Istek Fitpass Studio članarine, kao i sam pristup aplikaciji možeš pratiti na svom Fitpass profilu, na aplikaciji koju koristiš za očitavanje termina prilikom ulaska u objekat, kao i na svom profilu na Fitpass sajtu. Na Fitpass Studio Aplikaciji ne postoji mogućnost praćenja datuma isteka članarine.