Vodeći se novim predlozima i merama Vlade Republike Srbije, kao i celokupnom situacijom u zemlji kada je sve više ljudi zaraženo koronavirusom, odlučili smo da FitPass članarine zamrznemo od subote 5. decembra 2020, do trenutka kada se steknu uslovi za njihovo odmrzavanje. Saznajte više na ovom linku

Često postavljana pitanja

U nastavku možete pronaći odgovore na najčešće postavljana pitanja u vezi sa FitPass članarinom

SADRŽAJ
1
Šta je FitPass i kako se koristi?
2
Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu
3
Privatni korisnici
4
Poslovni Korisnici
5
FitPass Student

1. Šta je FitPass i kako se koristi?

1. Kako da se prijavim sa QR kodom?

Sve što treba da uradite jeste da u Google Play ili App store-u, besplatno skinete FitPass aplikaciju i ulogujete se na svoj profil preko koga direktno možete pokrenuti QR kod skener.

Svaki od sportskih objekata koji se nalazi u FitPass sistemu na ulazu (na pultu, ili mestu gde bi osoblje obično zatražilo vašu karticu), od sada ima postavljen jedinstveni QR kod.

Nakon njegovog skeniranja uz pomoć FitPass aplikacije, vama se čekira termin, a ujedno je neophodno da osoblju objekta pokažete telefon, odnosno potvrdu o uspešnom čekiranju!

2. Prednosti FitPass-a za pojedince?

Umesto da plaćate jednu članarinu u određenom sportskom centru, mi Vam pružamo mogućnost da sa jednom članarinom, po ceni od standardne mesečne članarine, pristupite velikom broju sportskih objekata u 30 gradova u Srbiji i trenirate preko 70 disciplina koje imate u ponudi. Prilagođavajte aktivnosti svojim potrebama i budite aktivni gde god da se nalazite!

Specijalne pogodnosti i popusti koje doprinose zdravijem načinu života, a koje ostvarujete korišćenjem FitPass usluga, doprineće motivaciji i olakšati put ka kvalitetnijem i zdravijem životu.

3. Prednosti FitPass-a za kompanije?

FitPass kartica predstavlja odličan način investiranja u svoje zaposlene i prilika za jačanje lojalnosti prema kompaniji. Kroz sport i rekreaciju će se povećati fizička kondicija, ali i produktivnost zaposlenih u svim firmama koje su uključene u program.

Zahvaljujući našem pristupu razvoju zaposlenih, individualnim ponudama i konstantnom unapređivanju sistema, FitPass je pionir ove vrste nagrađivanja zaposlenih u Srbiji.

Benefiti:
a) Povećana produktivnost zaposlenih usled zdravijeg pristupa životu indirektno utiče i na uvećanje poslovnog prihoda;
b) Bolje zdravstveno stanje zaposlenih će usloviti i manje izostanaka sa posla;
v) Optimalno rešenje - ponude se formiraju prema potrebama i mogućnostima kompanije,
g) Povećava se atraktivnost kompanije za potencijalne zaposlene,
d) Pozitivna slika kompanije - Budite kompanija koja na različite načine pozitivno utiče na ispunjenje profesionalnih i privatnih potreba zaposlenih. Ukoliko želite više da saznate o svim pogodnostima koje FitPass kartica pruža, sve informacije možete dobiti na ovom linku.

4. Kako se očitava FitPass termin?

Da biste trenirali u željenom objektu u FitPass sistemu, potrebno je da na ulazu putem FitPass aplikacije skenirate QR kod (pokažete telefon osoblju da ste se uspešno čekirali) ili pokažete svoju karticu uz važeći lični dokument sa fotografijom. Osoblje sportskog objekta će u istom momentu imati informaciju o uspešnosti čekiranja Vašeg dolaska.

5. Koliko često mogu da koristim FitPass članarinu?

Moguće je iskoristiti samo jedan termin dnevno.

6. U kojim gradovima mogu da koristim FitPass?

Trenutno se u FitPass sistemu nalazi preko 30 gradova u Srbiji (Beograd, Novi Sad, Aranđelovac, Vranje, Čačak, Inđija, Kikinda, Kragujevac, Kraljevo, Loznica, Senta, Niš, Pančevo, Šabac, Smederevo, Subotica, Vršac, Zrenjanin, Zaječar, Sombor, Užice, Jagodina, Kruševac, Prokuplje, Sremska Mitrovica). Svoju FitPass karticu možete iskoristiti u bilo kojem gradu i sportskom objektu koji je Partner FitPass sistema.

Lista gradova kao takva je promenljiva i stalno se ažurira.

7. Da li moju članarinu mogu da koriste druge osobe?

Korišćenje tuđe članarine nije dozvoljeno. Svaki broj korisnika je personalizovan i važi uz lični identifikacioni dokument.

8. Da li moju članarinu mogu da koriste druge osobe osim dece?

Roditelj može ustupiti svoj termin detetu do 14 godina. Prisustvo roditelja je neophodno radi identifikacije prilikom očitavanja članarine.

Nije moguće istovremeno korišćenje kartice od strane roditelja i deteta. Moguće je iskoristiti samo jedan termin dnevno, bilo da članarinu koristi dete ili roditelj.

9. Koje popuste ostvarujem sa FitPass članarinom?

Na stranici POPUSTI nalaze se svi proizvodi i usluge na koje ostvarujete popust uz svoju FitPass članarinu: restorani zdrave hrane, lekarski i nutricionistički pregledi, prodavnice sportske opreme i suplemenata, i mnoge druge pogodnosti.

10. Kako da iskoristim popuste koje imam sa FitPass članarinom?

Prilikom plaćanja računa, pokažite svoju FitPass aplikaciju odnosno broj korisnika ili FitPass karticu i ostvarićete popust na željenu uslugu/proizvod sa stranice POPUSTI.

2. Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu

11. Koji sportski objekti su dostupni u FitPass sistemu?

Bez obzira na članarinu koju imate, možete koristiti sve sportske objekte koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kompletan spisak možete pogledati na stranici OBJEKTI.

12. Kako da pronađem željeni sportski objekat ili disciplinu u mojoj blizini?

Na stranici OBJEKTI nalazi se spisak objekata koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kroz filtere za grad, deo grada, discipline i nazive objekata možete pronaći objekat ili disciplinu u gradu ili delu grada koji Vas interesuje.

13. Kako da saznam više informacija i ponudu željenog sportskog objekata?

Svi sportski objekti koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a imaju svoj profil na stranici OBJEKTI. Klikom na željeni objekat možete pročitati više informacija o njemu (grad, deo grada, tačnu adresu, ocenu, uslove i usluge koje nude FitPass korisnicima).

Obavezno pročitajte informacije o objektu pre nego što ga posetite, kako biste proverili koje usluge su u ponudi, da li postoji obavezna rezervacija termina i treninga, radno vreme objekta i druge detalje.

14. Kako se čekira termin za vežbanje u sportskom objektu?

Na ulazu u sportski objekat pomoću FitPass aplikacije skenirajte QR kod ili pokažite svoju FitPass karticu uz važeći lični dokument sa fotografijom. Kada budete skenirali QR kod putem aplikacije, neophodno je da potvrdu o uspešnom čekiranju pokažete osoblju objekta. Osoblje objekta će u istom momentu putem sistema dobiti potvrdu o Vašem čekiranju.

15. Da li mogu da posećujem više sportskih objekata tokom jednog meseca?

Da, jer odabirom paketa članarine se ne opredeljujete za jednu aktivnost ili objekat, već ih možete iskoristiti po ličnom nahođenju. Svoje termine možete iskoristiti u jednom ili u nekoliko različitih sportskih objekata.

16. Da li smem da ostavim FitPass karticu u sportskom objektu?

Zabranjeno je zadržavanje FitPass kartice u sportskom objektu duže od vremena trajanja treninga. FitPass kartica je lični dokument koji je potrebno nositi sa sobom.

17. Koje discipline i aktivnosti mogu da koristim u sklopu FitPass sistema?

U FitPass sistemu postoji više od 70 disciplina koje možete trenirati. Na stranici OBJEKTI odaberite aktivnost i pronađite objekat u Vašoj blizini koji u svojoj ponudi ima željenu aktivnost.

18. Da li su sve discipline/aktivnosti bez doplate?

Većina aktivnosti iz našeg sistema je bez doplate. Međutim, premijum aktivnosti poput masaža ili personalnih treninga zahtevaju minimalnu participaciju. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat i u opisu naći sve potrebne informacije.

19. Da li je potrebna najava ili rezervacija pre odlaska u sportski objekat?

Većina aktivnosti koje se nalaze u FitPass sistemu ne zahtevaju najavu i rezervaciju. Međutim, određene aktivnosti poput plivanja, fudbala ili grupnih programa imaju određene termine i broj mogućih članova na treningu zbog čega je potrebno da se najavite ili rezervišete termin. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat ili disciplinu i u opisu pronaći sve potrebne informacije.

3. Privatni korisnici

20. Kako da kupim FitPass članarinu?

Posetite našu početnu stranicu FITPASS, popunite prijavu i registrujte se na naš sajt. Kada odaberete željeni paket i poručite dobićete e-mail sa instrukcijama i uputstvom za uplatu. Takođe, uplatu možete izvršiti u bilo kojoj pošti, banci, putem e-bankinga, online plaćanja, lično na našim prodajnim mestima ili na prodajnim mestima Tickets.rs. Plaćanje možete izvršiti gotovinom ili karticom u našim poslovnim prostorima. Vaučeri od Tickets Visiona-a i poklon vaučeri se ne mogu koristiti, već je potrebno da se zamene za FitPass članarinu. Pozovite naš korisnički servis na 069/1022060 za više detalja. Dostava kartice na željenu adresu se dodatno naplaćuje po uslovima i cenovniku http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

21. Koji paketi FitPass članarina su u ponudi?

U ponudi FitPass-a postoje mesečne članarine od 12, 16 i 30/31 termin i višemesečne članarine od 3, 6 i 12 meseci koje imaju po 16 termina za svaki mesec. Na višemesečne pakete je obračunat popust, a kupovinom članarine od 6 ili 12 meseci dobijate i specijalni FitPass poklon. Ukoliko želite da saznate dodatne informacije o paketima, posetite našu početnu stranicu FITPASS.

22. Kako se aktivira FitPass članarina?

Ukoliko se izabrali opciju ličnog preuzimanja FitPass kartice članarina će se aktivirati na dan preuzimanja. Ukoliko ste izabrali opciju slanja kartice poštom članarina će se automatski aktivirati 10 dana nakon evidentiranja Vaše uplate, ukoliko u tom periodu ne iskoristite nijedan termin. Ukoliko u periodu od 10 dana od dana evidentiranja uplate iskoristite termin u nekom od objekata u ponudi članarina će se aktivirati tog dana. 

23. Da li mogu da pauziram/stopiram FitPass članarinu?

Jednom aktivirana članarina se ne može pauzirati. Obratite pažnju na datum aktivacije kartice.

24. Kako se proverava broj preostalih termina i datum isteka članarine?

Na Vašem profilu ćete u svakom momentu proveriti broj vaših preostalih termina. Na početnoj stranici FITPASS odaberite opciju „Uloguj se“, koja se nalazi u gornjem desnom uglu. Potom unesite podatke koje ste koristili prilikom poručivanja FitPass-a.

25. Da li se neiskorišćeni termini prenose u naredni mesec/članarinu?

Neiskorišćeni termini se ne prenose u naredni mesec/članarinu. Broj preostalih termina možete u svakom trenutku proveriti na Vašem korisničkom profilu.

26. Kako se uplaćuje nova FitPass članarina?

Na Vašem korisničkom profilu izaberite opciju Produži članarinu, pa potom izaberite način uplate. Sedam dana pre isteka tekućeg paketa, kao i na dan isticanja tekućeg paketa, na Vaš e-mail će stići obaveštenje o isteku članarine i uputstvo za narednu uplatu. Ukoliko želite da promenite svoj paket članarine, na profilu odaberite željeni paket i na e-mail će Vam stići uputstvo za uplatu i sve potrebne informacije. Nakon evidentiranja uplate, članarina će biti automatski aktivirana od datuma evidentirane uplate, a Vi ćete dobiti obaveštenje putem SMS poruke. Napomena: Nije moguće odabrati datum za reaktivaciju članarine. Obratite pažnju na datum uplate.

27. Izgubio/la sam FitPass karticu. Šta da radim?

U slučaju gubitka/krađe FitPass kartice izrada nove kartice se naplaćuje 500rsd. Kontaktirajte našu korisničku podršku na kontakt@fitpass.rs koja će Vam objasniti kompletnu proceduru. Nakon evidentirane uplate, kartica će biti izrađena do jednog radnog dana, nakon čega ćete moći da je koristite.

28. Kako da obezbedim sebi popust putem sistema preporuke?

Da li ste znali da uz FitPass imate priliku da trenirate besplatno? Uz naš program preporuke obezbedite sebi besplatnu mesečnu članarinu, a svojim prijateljima popust prilikom kupovine prve FitPass kartice!

Ulogujte se na svoj nalog i preporučite prijatelja ili preuzmite link i banere koje možete poslati svakome ko želi da postane deo FitPass tima. Za svakog prijatelja kojeg preporučujete dobijate popust od 20% na narednu članarinu, a Vaš prijatelj čak 30% popusta na svoju prvu članarinu.

Popusti koji se ostvaruju preporukom se sabiraju i za samo 5 preporuka obezbedićete sebi besplatnu članarinu za mesečne pakete od 12 i 16 termina! Detaljno uputstvo za ostvarivanje popusta putem preporuke možete videti na linku: http://blog.fitpass.rs/2016/07/11/treniraj-besplatno/

29. Koliko vremenski traje izrada kartice?

a) Ukoliko se uplata izvrši na prodajnim mestima, kartica se dobija odmah, na licu mesta.
b) Ukoliko se uplata izvrši na tekući račun, izrada kartice traje jedan radni dan od momenta kada uplata bude evidentirana.*
c) Uplata na prodajnim mestima eventim.rs - izrada kartice traje 2-3 radna dana.

* Uplata će biti evidentirana u toku istog radnog dana kada korisnik uplati, a ako je uplata izvršena posle 17h biće registrovana narednog dana.

30. Uplata na prodajnom mestu Tickets / Gigstix?

a) Uplatu možete izvršiti na svim prodajnim mestima Tickets / Gigstix-a
b) Moguće je izvršiti uplatu samo za pakete po standardnim cenama, koje ne uključuju popuste.
c) Vaučeri od Tickets / Gigstix-a se ne mogu koristiti, potrebno je da se zamene za FitPass karticu.
d) Na prodajnim mestima Tickets / Gigstix-a ne možete dobiti svoju FitPass karticu. Kod njih možete izvršiti uplatu, nakon čega će oni nama proslediti Vaše podatke i iznos uplaćenog paketa. Nakon obrade vaših podataka, izrađujemo karticu i obaveštavamo Vas o samom procesu. Procedura može potrajati 2-3 radna dana.

31. Da li na Tickets / Gigstix prodajnim mestima dobijam odmah karticu?

NE. Kod njih možete izvršiti uplatu, nakon čega će oni nama proslediti Vaše podatke i iznos uplaćenog paketa. Nakon obrade vaših podataka, izrađujemo karticu i obaveštavamo Vas o samom procesu. Procedura može potrajati 2-3 radna dana.

32. Upravo sam izvršio uplatu za obnovu članarine, kada mogu očekivati realizaciju uplate i njenu obnovu?

Sve uplate koje se izvrše u toku radnog dana do 15:30h su evidentirane istog tog dana. Članarina se automatski reaktivira po obradi uplate. Korisnik dobija SMS potvrdu.

33. Možete mi dati poziv na broj, nisam ga dobio?

Poziv na broj je broj Vaše kartice (ili broj korisnika u sklopu FitPass aplikacije), osim pri prvoj uplati (kada ćete dobiti automatski generisan poziv na broj), odnosno kada još uvek nemate broj koji je neophodno imati prilikom uplate.

34. Moj online nalog u banci ne prihvata „poziv na broj“?

Pokušajte da unesete samo brojeve, to jest da izostavite slovne oznake u samom broju.

35. Ne mogu da se ulogujem na svoj profil?

Ukoliko vam se desi ova situacija, bitno da je uproverite sledeće informacije:

1. Da li znate broj svoje kartice ili broj korisnika u sklopu FitPass aplikacije?
2. Da li ste se ulogovali sa istom e-mail adresom sa kojom ste prvobitno izvršili registrovanje?
3. Da li ste odabrali opciju „uloguj se“, a ne „registruj se“?
4. Ulogovali ste se sa istog naloga kao i prvobitno (Google nalog, Facebook nalog)?*

*ukoliko niste uspeli da rešite gorenavedenu situaciju, prosledite vaš problem na kontakt formu IT podrške (potrebno je navesti ime i prezime korisnika, e-mail, kontakt telefon, i ako ima broj FitPass kartice).

36. Kada se registrujem na www.fitpass.rs dobijam informaciju da je korisnik već postojeći. Šta znači to?

Znači da se neko prijavio sa e-mail adresom koja već postoji u našoj bazi. Vi ili neko drugi se registrovao i poručio svoju FitPass članarinu. Nije dozvoljeno registrovanje više puta sa jedne, iste e-mail adrese.

37. Broj telefona koji sam naznačio prilikom registracije već postoji u sistemu. Šta znači to?

To znači da ste se vi ili neko drugi registrovao i poručio svoju FitPass članarinu, i prilikom registracije naznačio isti broj telefona. Nije dozvoljeno unošenje već postojećeg broja telefona u sistem.

38. Na koji način mogu saznati koliki popust sam ostvario do sada putem sistema preporuke?

Na Vašem profilu je naznačen ostvareni popust koji ste ostvarili preko programa preporuke.*

*Tražena informacija se može videti na profilu korisnika

39. Zaboravio sam lozinku. Šta da radim?

Izaberite opciju „zaboravljena lozinka“, pa je potom resetujte/izaberite novu lozinku.

40. Moja članarina ističe danas. Mogu li koristiti karticu?

DA, možete ukoliko na raspolaganju imate preostalih termina. Trajanje članarine važi zaključno do dana njenog isticanja.

41. Da li mogu da napravim pauzu između dve članarine?

Samo ukoliko FitPass članarinu koristite kao privatni korisnik/fizičko lice – možete (niste u obavezi da članarinu obnavljate u kontinuitetu).

42. Ukoliko iskoristim sve termine u toku trajanja članarine, da li mogu odmah uplatiti obnovu za novu?

DA, ukoliko na raspolaganju nemate preostalih termina, novouplaćena članarina se automatski aktivira od datuma evidentirane uplate.

43. Moja članarina je aktivna još 6 meseci, a na raspolaganju nemam više termina. Šta da radim?

To znači da ste iskoristili sve termine za tekući mesec u sklopu izabranog paketa. Potrebno je da sačekate presek stanja, odnosno početak narednog meseca.

44. Ukoliko se prilikom poručivanja kartice opredelim za određen paket (na primer Basic paket), da li kasnije mogu da promenim paket?

NE, jer nakon što se opredelite za jedan od paketa, sistem ne dozvoljava promenu paketa. Ne postoji opcija ponovnog slanja podataka za uplatu. Ovo se odnosi samo na prvu članarinu.

45. Da li garantujete da će svi objekti biti u ponudi u toku trajanja moje članarine?

Ne možemo sa sigurnošću garantovati za svaki objekat pojedinačno, ali vrlo retko se dešavaju situacije izlaska partnera iz sistema. Svakako da se svaki sportski objekat ugovorom obavezuje na pružanje usluga FitPass korisnicima. Ukoliko do raskida ugovora ipak dođe, blagovremeno šaljemo obaveštenje i pronalazimo adekvatnu alternativu.

46. Putem sistema preporuke prijateljima, ostvario sam pravo na 40% (ili više) popusta na članarinu. Da li postoji mogućnost da ovog meseca iskoristim 20%, a sledećeg ostatak popusta?

Ovakva mogućnost ne postoji u FitPass sistemu. Ostvareni popusti se moraju u celosti iskoristiti prilikom obnove članarine.

47. Koliko vremenski traje mesec dana aktivne članarine?

Početak trajanja članarine se računa na DAN AKTIVIRANJA FitPass članarine, a ISTEK ČLANARINE se računa shodno broju dana u mesecu u kojem ste aktivirali Vašu FitPass članarinu (28/29/30 ili 31 dan). Odnosi se i na višemesečne pakete, odnosno na svaki mesec pojedinačno u toku trajanja paketa.

48. Koji su preduslovi za uspešno korišćenje opcije QR koda?

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalon na www.fitpass.rs

U slučaju da ste zaboravili lozinku za svoj nalog, istu možete resetovati preko naše web stranice www.fitpass.rs ili preko FitPass aplikacije. Ukoliko je zaboravljena e-mail adresa sa kojom je prvobitno kreiran FitPass nalog, može se resetovati pomoću Vašeg broja kartice.

49. Da li postoji mogućnost prelaska sa standardne (regularne) FitPass članarine na Student FitPass članarinu?

Za promenu Vašeg statusa i dobijanja neophodnih informacija, obratite se našem korisničkom servisu na kontakt@fitpass.rs

4. Poslovni Korisnici

50. Kako da nabavim FitPass članarinu?

FitPass članarinu možete dobiti jedino ukoliko ste zaposleni u kompaniji koja je registrovana u Srbiji i ukoliko je Vaš poslodavac deo FitPass sistema.

Sve neophodne informacije o potencijalnoj saradnji možete dobiti na sledećem linku.

51. Kako mogu da platim FitPass članarinu?

Plaćanje članarine za poslovne korisnike zavisi od kompanije u kojoj radite, to jest od tipa sastavljenog ugovora. Molimo Vas, obratite se službi ljudskih resursa u Vašoj kompaniji kako biste dobili više informacija.

52. Kako mogu da budem obavešten o aktiviranju svoje FitPass članarine?

O aktivaciji Vaše FitPass članarine, obavestiće Vas služba ljudskih resursa u Vašoj kompaniji.

53. Izgubio/la sam svoju karticu. Šta da radim?

U slučaju gubitka/krađe kartice, potrebno je se obratiti službi ljudskih resursa kompanije u kojoj radite.

54. Moja kompanija nije u sklopu FitPass sistema. Šta da radim?

Ukoliko želite da Vaša kompanija bude deo FitPass sistema i svojim zaposlenima omogući dodatne pogodnosti, ostavite nam kontakt podatke Vaše službe ljudskih resursa i odgovorne osobe i mi ćemo ih kontaktirati i pokušati da ostvarimo saradnju.

Ako Vaša kompanija ne bude zainteresovana za saradnju, uvek možete kupiti neki od paketa namenjen privatnim korisnicima.

55. Koji su preduslovi za uspešno korišćenje opcije QR koda?

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalon na www.fitpass.rs

U slučaju da ste zaboravili lozinku za svoj nalog, istu možete resetovati preko naše web stranice www.fitpass.rs ili preko FitPass aplikacije. Ukoliko je zaboravljena e-mail adresa sa kojom je prvobitno kreiran FitPass nalog, može se resetovati pomoću Vašeg ličnog broja, odnosno broja korisnika.

56. Šta je neophodno za uspešno korišćenje FitPass aplikacije?

Da biste koristili aplikaciju, neophodno je da na početku unesete svoju profilnu fotografiju kao i ispravan broj telefona koji će biti verifikovan putem PIN-a poslatog na unet broj telefona. Nakon što ažurirate profil gorenavedenim podacima, potrebno je da pre skeniranja QR koda u sportskom objektu uključite uslugu geo-lokacije kako bi mogao da trenira.

5. FitPass Student

57. Ko ostvaruje pravo na Student FitPass članarinu?

Student FitPass članarina namenjena je svim studentima sa potvrdom o redovnom studiranju.

Više informacija možeš saznati na početnoj strani FitPass Student.

58. Kako se koristi Student FitPass članarina?

Da bi pristupio željenom objektu u FitPass sistemu, potrebno je da na ulazu pomoću FitPass aplikacije skeniraš QR kod na naznačenom mestu i uspešnu prijavu pokažeš osoblju objekta koje istovremeno od sistema dobija potvrdu o čekiranju. Ulazak u željeni objekat je najkasnije do 15h.

59. Koliko često mogu da koristim Student FitPass članarinu?

Moguće je iskoristiti jedan termin dnevno.

60. U kojim gradovima mogu da koristim Student FitPass članarinu?

Trenutno Student FitPass kartica pokriva samo teritorije Beograda i Novog Sada.

61. Da li moju Student FitPass članarinu mogu da koriste druge osobe?

Korišćenje tuđe Student FitPass članarine nije dozvoljeno. Svaka Student FitPass članarina je personalizovana i važi uz lični identifikacioni dokument.

62. Koji sportski objekti su dostupni u Student FitPass sistemu?

Student FitPass članarina se može koristiti u preko 30 sportskih objekata na teritoriji Beograda i u preko 9 sportskih objekata na teritoriji Novog Sada u blizini tvog fakulteta. Kompletan spisak možeš pogledati ovde.

63. Da li mogu da posećujem više sportskih objekata tokom jednog meseca?

Odabirom Student paketa se ne opredeljuješ za jedan objekat, već ih možeš iskoristiti po ličnom nahođenju. Svojih 12 termina možeš iskoristiti u jednom ili u nekoliko različitih sportskih objekata u okolini tvog fakulteta, doma ili čitaonice. Kompletan spisak objekata koji su ti dostupni sa FitPass Student karticom možeš pronaći ovde.

64. Da li su sve aktivnosti u teretani bez doplate?

Sve teretane iz Student FitPass ponude su bez doplate. Ukoliko želiš da saznaš više informacija, možeš ih pronaći ovde.

65. Da li je potrebna najava ili rezervacija pre odlaska u sportski objekat?

U opisu svake teretane koja se nalazi u Student FitPass sistemu je naznačeno da li je potrebna prethodna najava i rezervacija. Međutim, korisnici ove Student FitPass kartice mogu u sportski objekat da uđu najkasnije do 15h i tad čekiraju svoju karticu.

66. Koji su preduslovi za uspešno korišćenje opcije QR koda?

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalon na www.fitpass.rs

U slučaju da ste zaboravili lozinku za svoj nalog, istu možete resetovati preko naše web stranice www.fitpass.rs ili preko FitPass aplikacije. Ukoliko je zaboravljena e-mail adresa sa kojom je prvobitno kreiran FitPass nalog, može se resetovati pomoću Vašeg ličnog, identifikacionog broja.

67. Kako se aktivira Student FitPass članarina?

Ukoliko se izabrali opciju ličnog preuzimanja FitPass kartice članarina će se aktivirati na dan preuzimanja. Ukoliko ste izabrali opciju slanja kartice poštom članarina će se automatski aktivirati 10 dana nakon evidentiranja Vaše uplate, ukoliko u tom periodu ne iskoristite nijedan termin. Ukoliko u periodu od 10 dana od dana evidentiranja uplate iskoristite termin u nekom od objekata u ponudi članarina će se aktivirati tog dana. 

68. Da li se neiskorišćeni termini prenose u naredni mesec/članarinu?

Neiskorišćeni termini se ne prenose u naredni mesec/članarinu.

69. Kako se uplaćuje nova Student FitPass članarina?

Sedam dana pre isteka tekućeg paketa, kao i na dan isticanja članarine, na tvoj e-mail će stići obaveštenje o isteku članarine i uputstvo za narednu uplatu. Nakon evidentiranja uplate, Student FitPass članarina će biti automatski aktivirana od datuma evidentirane uplate, a dobićeš obaveštenje putem SMS poruke. Napomena: Nije moguće odabrati datum za reaktivaciju članarine. Članarina postaje aktivna od momenta evidentirane uplate. Obratite pažnju na datum uplate.

70. Izgubio/la sam Student FitPass karticu. Šta da radim?

Neophodno je da se javite našoj korisničkoj podršci na kontakt@fitpass.rs ili direktnim odlaskom na prodajno mesto kako biste dobili novu članarinu. Izrada nove kartice se naplaćuje 500 RSD.

71. Da li postoji mogućnost prelaska sa FitPass Student kartice na standardnu karticu?

DA, postoji ta mogućnost uz prethodnu doplatu u iznosu 500,00 RSD. Za ovaj korak prijavite se našem korisničkom servisu.

72. Da li mogu da napravim pauzu između dve članarine?

Možeš (nisi u obavezi da članarinu obnavljaš u kontinuitetu).

73. Upravo sam izvršio uplatu za obnovu članarine, kada mogu očekivati realizaciju uplate i njenu obnovu?

Sve uplate koje se izvrše u toku radnog dana do 15:30h su evidentirane istog tog dana. Članarina se automatski reaktivira po obradi uplate. Korisnik dobija SMS potvrdu.

74. Možete mi dati poziv na broj, nisam ga dobio?

Uplatu možeš izvršiti i bez popunjavanja polja „poziv na broj“. Ukoliko posedujete Student FitPass članarinu, “poziv na broj” je tvoj identifikacioni broj.

75. Zaboravio/la sam lozinku. Šta da radim?

Izaberi opciju „zaboravljena lozinka“, pa je potom resetuj/izaberi novu lozinku.

76. Moja članarina ističe danas. Mogu li koristiti karticu?

DA, možeš ukoliko na raspolaganju imaš preostalih termina. Trajanje članarine važi zaključno do dana njenog isticanja.

77. Ukoliko iskoristim sve termine u toku trajanja članarine, da li mogu odmah uplatiti obnovu za novu?

DA, ukoliko na raspolaganju nemaš preostalih termina, novouplaćena članarina se automatski aktivira od datuma evidentirane uplate.

78. Da li garantujete da će svi objekti biti u ponudi u toku trajanja moje članarine?

Ne možemo sa sigurnošću garantovati za svaki objekat pojedinačno, ali vrlo retko se dešavaju situacije izlaska partnera iz sistema. Svakako da se svaki sportski objekat ugovorom obavezuje na pružanje usluga FitPass korisnicima. Ukoliko do raskida ugovora ipak dođe, blagovremeno šaljemo obaveštenje i pronalazimo adekvatnu alternativu.

79. Koliko vremenski traje mesec dana aktivne članarine?

Početak trajanja članarine se računa na DAN AKTIVIRANJA FitPass članarine, a ISTEK ČLANARINE se računa shodno broju dana u mesecu u kojem ste aktivirali Vašu FitPass članarinu (28/29/30 ili 31 dan).

80. Kako da nabavim Student FitPass članarinu?

Poseti našu Student početnu stranicu, popuni prijavu i registruj se na naš sajt. Kada se registruješ, dobićeš e-mail sa instrukcijama i uputstvom za uplatu. Nakon što evidentiramo tvoju uplatu, dobićeš SMS obaveštenje o evidentiranju iste, čime dobijaš personalizovani broj korisnika koji će biti samo tebi vidljiv na tvom korisničkom profilu. Student FitPass karticu možeš preuzeti lično na našim prodajnim mestima (TC City Passage, Obilićev venac 18-20, lok br 5.17 svakim radnim danom 09-20:30č i subotom 10-18č i TC Mercator, Bulevar umetnosti 4, prvi sprat, Novi Beograd pon-ned 09-22h) ili je možemo poslati na željenu adresu brzom poštom.*

*Dostava kartice na željenu adresu se dodatno naplaćuje po uslovima i cenovniku http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

81. Šta je neophodno za uspešno korišćenje FitPass aplikacije?

Da biste koristili aplikaciju, neophodno je da na početku unesete svoju profilnu fotografiju kao i ispravan broj telefona koji će biti verifikovan putem PIN-a poslatog na unet broj telefona. Nakon što korisnik ažurira profil gorenavedenim podacima, potrebno je da pre skeniranja QR koda u sportskom objektu uključi uslugu geo-lokacije kako bi mogao da trenira.