Često postavljana pitanja

U nastavku možete pronaći odgovore na najčešće postavljana pitanja u vezi sa FitPass članarinom

SADRŽAJ
1
Šta je FitPass i kako se koristi?
2
Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu
3
Privatni korisnici
4
Poslovni Korisnici
5
FitPass Student
6
FitPass Studio

1. Šta je FitPass i kako se koristi?

1. Kako da se prijavim sa QR kodom?

Sve što treba da uradite jeste da putem Google Play, App store ili AppGallery, besplatno preuzmete FitPass aplikaciju i ulogujete se na svoj profil preko koga direktno možete pokrenuti QR kod skener.

Svaki od sportskih objekata koji se nalazi u FitPass sistemu na ulazu (na pultu, ili mestu gde bi Vas osoblje obično do
čekalo), od sada ima postavljen jedinstveni QR kod.

Nakon njegovog skeniranja uz pomoć FitPass aplikacije, vama se čekira termin, a ujedno je neophodno da osoblju objekta pokažete telefon, odnosno potvrdu o uspešnom čekiranju!

2. Prednosti FitPass-a za pojedince?

Umesto da plaćate jednu članarinu u određenom sportskom centru, mi Vam pružamo mogućnost da sa jednom članarinom, po ceni od standardne mesečne članarine, pristupite velikom broju sportskih objekata u 30 gradova u Srbiji i trenirate preko 70 disciplina koje imate u ponudi. Prilagođavajte aktivnosti svojim potrebama i budite aktivni gde god da se nalazite!

Specijalne pogodnosti i popusti koje doprinose zdravijem načinu života, a koje ostvarujete korišćenjem FitPass usluga, doprineće motivaciji i olakšati put ka kvalitetnijem i zdravijem životu.

3. Koliko često mogu da koristim FitPass članarinu?

Moguće je iskoristiti samo jedan termin dnevno.

4. U kojim gradovima mogu da koristim FitPass?

Trenutno se u FitPass sistemu nalazi preko 30 gradova u Srbiji (Beograd, Novi Sad, Aranđelovac, Vranje, Čačak, Inđija, Kikinda, Kragujevac, Kraljevo, Loznica, Senta, Niš, Pančevo, Šabac, Smederevo, Subotica, Vršac, Zrenjanin, Zaječar, Sombor, Užice, Jagodina, Kruševac, Prokuplje, Sremska Mitrovica). Svoju FitPass članarinu možete iskoristiti u bilo kojem gradu i sportskom objektu koji je Partner FitPass sistema.

Lista gradova kao takva je promenljiva i stalno se ažurira.

5. Da li moju članarinu mogu da koriste druge osobe?

Korišćenje tuđe članarine nije dozvoljeno. Svaki broj korisnika je personalizovan i važi uz lični identifikacioni dokument.

6. Da li moju članarinu mogu da koriste druge osobe osim dece?

Roditelj može ustupiti svoj termin detetu do 14 godina. Prisustvo roditelja je neophodno radi identifikacije prilikom očitavanja članarine.

Nije moguće istovremeno korišćenje članarine od strane roditelja i deteta. Moguće je iskoristiti samo jedan termin dnevno, bilo da članarinu koristi dete ili roditelj.

7. Koje popuste ostvarujem sa FitPass članarinom?

Na stranici POPUSTI nalaze se svi proizvodi i usluge na koje ostvarujete popust uz svoju FitPass članarinu: restorani zdrave hrane, lekarski i nutricionistički pregledi, prodavnice sportske opreme i suplemenata, i mnoge druge pogodnosti.

8. Kako da iskoristim popuste koje imam sa FitPass članarinom?

Prilikom plaćanja računa, pokažite svoju FitPass aplikaciju odnosno broj korisnika i ostvarićete popust na željenu uslugu/proizvod sa stranice POPUSTI.

9. Da li mogu da sabiram različite popuste na FitPass članarinu ?

Ne. Prilikom uplate članarine moguće je iskoristiti samo jedan ostvareni popust.

Na primer, nije moguće popust ostvaren putem sistema preporuke sabirati sa drugim popustima ili kuponima.

2. Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu

10. Koji sportski objekti su dostupni u FitPass sistemu?

Bez obzira na članarinu koju imate, možete koristiti sve sportske objekte koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kompletan spisak možete pogledati na stranici OBJEKTI.

11. Kako da pronađem željeni sportski objekat ili disciplinu u mojoj blizini?

Na stranici OBJEKTI nalazi se spisak objekata koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kroz filtere za grad, deo grada, discipline i nazive objekata možete pronaći objekat ili disciplinu u gradu ili delu grada koji Vas interesuje.

12. Kako da saznam više informacija i ponudu željenog sportskog objekata?

Svi sportski objekti koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a imaju svoj profil na stranici OBJEKTI. Klikom na željeni objekat možete pročitati više informacija o njemu (grad, deo grada, tačnu adresu, ocenu, uslove i usluge koje nude FitPass korisnicima).

Obavezno pročitajte informacije o objektu pre nego što ga posetite, kako biste proverili koje usluge su u ponudi, da li postoji obavezna rezervacija termina i treninga, radno vreme objekta i druge detalje.

13. Da li mogu da posećujem više sportskih objekata tokom jednog meseca?

Da, jer odabirom paketa članarine se ne opredeljujete za jednu aktivnost ili objekat, već ih možete iskoristiti po ličnom nahođenju. Svoje termine možete iskoristiti u jednom ili u nekoliko različitih sportskih objekata.

14. Koje discipline i aktivnosti mogu da koristim u sklopu FitPass sistema?

U FitPass sistemu postoji više od 70 disciplina koje možete trenirati. Na stranici OBJEKTI odaberite aktivnost i pronađite objekat u Vašoj blizini koji u svojoj ponudi ima željenu aktivnost.

15. Da li su sve discipline/aktivnosti bez doplate?

Većina aktivnosti iz našeg sistema je bez doplate. Međutim, premijum aktivnosti poput masaža ili personalnih treninga zahtevaju minimalnu participaciju. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat i u opisu naći sve potrebne informacije.

16. Da li je potrebna najava ili rezervacija pre odlaska u sportski objekat?

Većina aktivnosti koje se nalaze u FitPass sistemu ne zahtevaju najavu i rezervaciju. Međutim, određene aktivnosti imaju termine i broj mogućih članova na treningu zbog čega je potrebno da se najavite ili rezervišete termin. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat ili disciplinu i u opisu pronaći sve potrebne informacije.

3. Privatni korisnici

17. Kako da kupim FitPass članarinu?

Posetite našu početnu stranicu FITPASS, popunite prijavu i registrujte se na naš sajt. Kada odaberete željeni paket i poručite dobićete e-mail sa instrukcijama i uputstvom za uplatu. Takođe, uplatu možete izvršiti u bilo kojoj pošti, banci, putem e-bankinga, online plaćanja, lično na našim prodajnim mestima ili na prodajnim mestima Tickets.rs. Plaćanje možete izvršiti gotovinom ili karticom u našim poslovnim prostorima. Vaučeri od Tickets Visiona-a i poklon vaučeri se ne mogu koristiti, već je potrebno da se zamene za FitPass članarinu.

18. Koji paketi FitPass članarina su u ponudi?

U ponudi FitPass-a postoje mesečne članarine od 12, 16 i 30/31 termin i višemesečne članarine od 3, 6 i 12 meseci koje imaju po 16 termina za svaki mesec. Na višemesečne pakete je obračunat popust, a kupovinom članarine od 6 ili 12 meseci dobijate i specijalni FitPass poklon. Ukoliko želite da saznate dodatne informacije o paketima, posetite našu početnu stranicu FITPASS.

19. Kako se aktivira FitPass članarina?

Članarina se aktivira odmah po evidentiranoj uplati. Bilo da ste novi ili postojeći korisnik koji obnavlja članarinu, sve uplate izvršene online platnom karticom ili na prodajnim mestima evidentiraju se odmah. U slučaju da ste odabrali uplatnicu kao metod plaćanja ovaj proces traje duže.

20. Da li mogu da pauziram/stopiram FitPass članarinu?

Jednom aktivirana članarina se ne može pauzirati. 

21. Kako se proverava broj preostalih termina i datum isteka članarine?

Na Vašem profilu možete u svakom momentu proveriti broj vaših preostalih termina. Kako bi pristupili profilu na početnoj stranici odaberite opciju „Uloguj se“, koja se nalazi u gornjem desnom uglu. Potom unesite podatke koje ste koristili prilikom poručivanja FitPass-a.

22. Da li se neiskorišćeni termini prenose u naredni mesec/članarinu?

Neiskorišćeni termini se ne prenose u naredni mesec/članarinu.

23. Kako se uplaćuje nova FitPass članarina?

Na Vašem korisničkom profilu izaberite opciju Produži članarinu, pa potom izaberite željeni paket. Sedam dana pre isteka tekućeg paketa, kao i na dan isticanja tekućeg paketa, na Vaš mejl će stići obaveštenje o isteku članarine i uputstvo za narednu uplatu. Ukoliko želite da promenite svoj paket članarine, na profilu odaberite željeni paket i na mejl će Vam stići uputstvo za uplatu i sve potrebne informacije. Nakon evidentiranja uplate, članarina će biti automatski aktivirana od datuma evidentirane uplate, a Vi ćete dobiti obaveštenje putem SMS poruke. Napomena: Nije moguće odabrati datum za reaktivaciju članarine. Obratite pažnju na datum uplate.

24. Kako da obezbedim sebi popust putem sistema preporuke?

Uz naš program preporuke obezbedite sebi besplatnu mesečnu članarinu, a svojim prijateljima popust prilikom kupovine prve FitPass članarine!

Ulogujte se na svoj nalog i preporučite prijatelja koji želi da postane deo FitPass tima. Za svakog prijatelja kojeg preporučujete dobijate popust od 20% na narednu članarinu, a Vaš prijatelj čak 30% popusta na svoju prvu članarinu.

Popusti koji se ostvaruju preporukom se sabiraju i za samo 5 preporuka obezbedićete sebi besplatnu članarinu za mesečne pakete od 12 i 16 termina! Detaljno uputstvo za ostvarivanje popusta putem preporuke možete videti na linku: 
http://blog.fitpass.rs/2016/07/11/treniraj-besplatno/

25. Uplata na prodajnom mestu Tickets / Gigstix?

a) Uplatu možete izvršiti na svim prodajnim mestima Tickets / Gigstix-a
b) Moguće je izvršiti uplatu samo za pakete po standardnim cenama, koje ne uključuju popuste.
c) Na prodajnim mestima Tickets / Gigstix-a možete izvršiti uplatu, nakon čega će oni nama proslediti Vaše podatke i iznos uplaćenog paketa. Nakon obrade vaših podataka, obaveštavamo Vas o samom procesu. Procedura može potrajati 2-3 radna dana.

26. Upravo sam izvršio uplatu za obnovu članarine, kada mogu očekivati realizaciju uplate i njenu obnovu?

Sve uplate koje se izvrše uplatnicom u toku radnog dana do 15:00h se evidentiraju istog tog dana. Članarina se automatski reaktivira po obradi uplate, o čemu dobijate SMS potvrdu.

27. Možete mi dati poziv na broj, nisam ga dobio?

Poziv na broj je broj korisnika u sklopu FitPass aplikacije, osim pri prvoj uplati (kada ćete dobiti automatski generisan poziv na broj), odnosno kada još uvek nemate broj koji je neophodno imati prilikom uplate.

28. Moj online nalog u banci ne prihvata „poziv na broj“?

Pokušajte da unesete samo brojeve, to jest da izostavite slovne oznake u samom broju.

29. Ne mogu da se ulogujem na svoj profil?

Ukoliko vam se desi ova situacija, bitno da je uproverite sledeće informacije:

1. Da li znate broj svoj broj korisnika u sklopu FitPass aplikacije?
2. Da li ste se ulogovali sa istom e-mail adresom sa kojom ste prvobitno izvršili registraciju?
3. Da li ste odabrali opciju „uloguj se“, a ne „registruj se“?
4. Ulogovali ste se sa istog naloga kao i prvobitno (Google nalog)?*

*ukoliko niste uspeli da rešite gorenavedenu situaciju, prosledite vaš problem na kontakt formu podrške (potrebno je navesti ime i prezime korisnika, mejl, kontakt telefon, i ako imate Vaš broj FitPass korisnika).

30. Kada se registrujem na www.fitpass.rs dobijam informaciju da je korisnik već postojeći. Šta znači to?

Znači da ste se prijavili sa mejl adresom koja već postoji u našoj bazi. Vi ili neko drugi se registrovao i poručio svoju FitPass članarinu. Nije dozvoljeno registrovanje više puta sa iste mejl adrese.

31. Broj telefona koji sam naznačio prilikom registracije već postoji u sistemu. Šta znači to?

To znači da ste se vi ili neko drugi registrovao i poručio svoju FitPass članarinu, i prilikom registracije naznačio isti broj telefona. Nije dozvoljeno unošenje već postojećeg broja telefona.

32. Na koji način mogu saznati koliki popust sam ostvario do sada putem sistema preporuke?

Na Vašem profilu je naznačen ostvareni popust koji ste ostvarili preko programa preporuke.

33. Zaboravio sam lozinku ili mejl adresu sa kojom sam se registrovao. Šta da radim? 

U slučaju zaboravljene lozinke najpre izaberite opciju “Login” a zatim odaberite opciju “zaboravljena lozinka“. Na mejl sa kojim ste izvršili registraciju će biti poslata nova lozinka.

U slučaju da ste zaboravili mejl adresu sa kojom ste izvršili registraciju najpre izaberite “Login” pa “zaboravljena lozinka“ a zatim “zaboravljena email adresa“. U sledećem polju unesite Vaš broj kartice odnosno broj korisnika i kliknite na ”Resetujte lozinku”. Prikazaće Vam se delimično skrivena mejl adresa, ukoliko je prepoznajete izaberite opciju ”Resetujte lozinku” ponovo. U suprotnom izaberite “Ne prepoznaješ email adresu”, bićete upućeni na korisničku podršku koja će rešiti problem u najkraćem roku.

34. Moja članarina ističe danas. Mogu li koristiti članarinu?

DA, možete ukoliko na raspolaganju imate preostalih termina. Trajanje članarine važi zaključno do dana njenog isticanja.

35. Da li mogu da napravim pauzu između dve članarine?

Samo ukoliko FitPass članarinu koristite kao privatni korisnik/fizičko lice – možete (niste u obavezi da članarinu obnavljate u kontinuitetu).

36. Ukoliko iskoristim sve termine u toku trajanja članarine, da li mogu odmah uplatiti obnovu za novu?

DA, ukoliko na raspolaganju nemate preostalih termina, novouplaćena članarina se automatski aktivira od datuma evidentirane uplate. Ukoliko u momentu uplate, obnove, članarine imate raspoloživih termina, nova članarina će postati aktivna tek po isteku tekuće.

37. Moja članarina je aktivna još 6 meseci, a na raspolaganju nemam više termina. Šta da radim?

To znači da ste iskoristili sve termine za tekući mesec u sklopu izabranog paketa. Potrebno je da sačekate presek stanja, odnosno početak narednog meseca.

38. Ukoliko se prilikom registracije opredelim za određen paket (na primer Basic paket), da li kasnije mogu da promenim paket?

NE, jer nakon što se opredelite za jedan od paketa, nije dozvoljena promena. Ne postoji opcija ponovnog slanja podataka za uplatu. Ovo se odnosi samo na prvu članarinu.

39. Da li garantujete da će svi objekti biti u ponudi u toku trajanja moje članarine?

Ne možemo sa sigurnošću garantovati za svaki objekat pojedinačno, ali vrlo retko se dešavaju situacije izlaska partnera iz sistema. Svakako da se svaki sportski objekat ugovorom obavezuje na pružanje usluga FitPass korisnicima. Ukoliko do raskida ugovora ipak dođe, blagovremeno šaljemo obaveštenje i pronalazimo adekvatnu alternativu.

40. Putem sistema preporuke prijateljima, ostvario sam pravo na 40% (ili više) popusta na članarinu. Da li postoji mogućnost da ovog meseca iskoristim 20%, a sledećeg ostatak popusta?

Ovakva mogućnost ne postoji u FitPass sistemu. Ostvareni popusti se moraju u celosti iskoristiti prilikom obnove članarine.

41. Koliko vremenski traje mesec dana aktivne članarine?

Početak trajanja članarine se računa na DAN AKTIVIRANJA FitPass članarine, a ISTEK ČLANARINE se računa shodno broju dana u mesecu u kojem ste aktivirali Vašu FitPass članarinu (28/29/30 ili 31 dan). Odnosi se i na višemesečne pakete, odnosno na svaki mesec pojedinačno u toku trajanja paketa.

42. Koji su preduslovi za uspešno korišćenje opcije QR koda?

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalog na www.fitpass.rs

43. Da li postoji mogućnost prelaska sa standardne (regularne) FitPass članarine na Student FitPass članarinu?

Za promenu Vašeg statusa i dobijanja neophodnih informacija, obratite se našem korisničkom servisu na kontakt@fitpass.rs

4. Poslovni Korisnici

44. Kako da nabavim FitPass članarinu?

FitPass članarinu možete dobiti jedino ukoliko ste zaposleni u kompaniji koja je registrovana u Srbiji i ukoliko je Vaš poslodavac deo FitPass sistema.

Sve neophodne informacije o potencijalnoj saradnji možete dobiti na sledećem linku.

45. Kako mogu da platim FitPass članarinu?

Plaćanje članarine za poslovne korisnike zavisi od kompanije u kojoj radite, to jest od tipa sastavljenog ugovora. Molimo Vas, obratite se službi ljudskih resursa u Vašoj kompaniji kako biste dobili više informacija.

46. Izgubio/la sam svoju karticu. Šta da radim?

U slučaju gubitka/krađe kartice, potrebno je se obratiti službi ljudskih resursa kompanije u kojoj radite.

47. Moja kompanija nije u sklopu FitPass sistema. Šta da radim?

Ukoliko želite da Vaša kompanija bude deo FitPass sistema i svojim zaposlenima omogući dodatne pogodnosti, ostavite nam kontakt podatke Vaše službe ljudskih resursa i odgovorne osobe i mi ćemo ih kontaktirati i pokušati da ostvarimo saradnju.

Ako Vaša kompanija ne bude zainteresovana za saradnju, uvek možete kupiti neki od paketa namenjen privatnim korisnicima.

48. Koji su preduslovi za uspešno korišćenje opcije QR koda?

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalog na www.fitpass.rs

5. FitPass Student

49. Ko ostvaruje pravo na Student FitPass članarinu?

Student FitPass članarina namenjena je svim studentima sa potvrdom o redovnom studiranju.

Više informacija možeš saznati na početnoj strani FitPass Student.

50. Kako se koristi Student FitPass članarina?

Da bi pristupio željenom objektu u FitPass sistemu, potrebno je da na ulazu pomoću FitPass aplikacije skeniraš QR kod na naznačenom mestu i uspešnu prijavu pokažeš osoblju objekta koje istovremeno od sistema dobija potvrdu o čekiranju. Ulazak u željeni objekat je najkasnije do 15h.

51. Koliko često mogu da koristim Student FitPass članarinu?

Moguće je iskoristiti jedan termin dnevno.

52. U kojim gradovima mogu da koristim Student FitPass članarinu?

Trenutno Student FitPass članarina pokriva samo teritorije Beograda i Novog Sada.

53. Da li moju Student FitPass članarinu mogu da koriste druge osobe?

Korišćenje tuđe Student FitPass članarine nije dozvoljeno. Svaka Student FitPass članarina je personalizovana i važi uz lični identifikacioni dokument.

54. Koji sportski objekti su dostupni u Student FitPass sistemu?

Kompletan spisak možeš pogledati ovde.

55. Da li mogu da posećujem više sportskih objekata tokom jednog meseca?

Odabirom Student paketa se ne opredeljuješ za jedan objekat, već ih možeš iskoristiti po ličnom nahođenju. Svojih 12 termina možeš iskoristiti u jednom ili u nekoliko različitih sportskih objekata u okolini tvog fakulteta, doma ili čitaonice. Kompletan spisak objekata koji su ti dostupni sa FitPass Student karticom možeš pronaći ovde.

56. Da li su sve aktivnosti u teretani bez doplate?

Sve teretane iz Student FitPass ponude su bez doplate. Ukoliko želiš da saznaš više informacija, možeš ih pronaći ovde.

57. Da li je potrebna najava ili rezervacija pre odlaska u sportski objekat?

U opisu svake teretane koja se nalazi u Student FitPass sistemu je naznačeno da li je potrebna prethodna najava i rezervacija. Međutim, korisnici Student FitPass članarine mogu u sportski objekat da uđu najkasnije do 15h i tad iskoriste svoj termin.

58. Koji su preduslovi za uspešno korišćenje opcije QR koda?

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalog na www.fitpass.rs

59 . Kako se aktivira Student FitPass članarina?

Članarina se aktivira odmah po evidentiranoj uplati. Bilo da ste novi ili postojeći korisnik koji obnavlja članarinu, sve uplate izvršene online platnom karticom ili na prodajnim mestima evidentiraju se odmah. U slučaju da ste odabrali uplatnicu kao metod plaćanja ovaj proces traje duže.

60. Da li se neiskorišćeni termini prenose u naredni mesec/članarinu?

Neiskorišćeni termini se ne prenose u naredni mesec/članarinu.

61. Kako se uplaćuje nova Student FitPass članarina?

Sedam dana pre isteka tekućeg paketa, kao i na dan isticanja članarine, na tvoj e-mail će stići obaveštenje o isteku članarine i uputstvo za narednu uplatu. Nakon evidentiranja uplate, Student FitPass članarina će biti automatski aktivirana od datuma evidentirane uplate, a dobićeš obaveštenje putem SMS poruke. Napomena: Nije moguće odabrati datum za reaktivaciju članarine. Članarina postaje aktivna od momenta evidentirane uplate. Obratite pažnju na datum uplate.

62. Da li postoji mogućnost prelaska sa FitPass Student članarine na standardnu članarinu?

Za promenu Vašeg statusa i dobijanja neophodnih informacija, obratite se našem korisničkom servisu na kontakt@fitpass.rs

63. Da li mogu da napravim pauzu između dve članarine?

Možete (niste u obavezi da članarinu obnavljate u kontinuitetu).

64. Upravo sam izvršio uplatu za obnovu članarine, kada mogu očekivati realizaciju uplate i njenu obnovu?

Sve uplate koje se izvrše uplatnicom u toku radnog dana do 15:00h se evidentiraju istog tog dana. Članarina se automatski reaktivira po obradi uplate, o čemu dobijate SMS potvrdu.

65. Možete mi dati poziv na broj, nisam ga dobio?

Uplatu možeš izvršiti i bez popunjavanja polja „poziv na broj“. Ukoliko posedujete Student FitPass članarinu, “poziv na broj” je tvoj identifikacioni broj.

66. Zaboravio sam lozinku ili mejl adresu sa kojom sam se registrovao. Šta da radim?

U slučaju zaboravljene lozinke najpre izaberite opciju “Login” a zatim odaberite opciju “zaboravljena lozinka“. Na mejl sa kojim ste izvršili registraciju će biti poslata nova lozinka.

U slučaju da ste zaboravili mejl adresu sa kojom ste izvršili registraciju najpre izaberite “Login” pa “zaboravljena lozinka“ a zatim “zaboravljena email adresa“. U sledećem polju unesite Vaš broj kartice odnosno broj korisnika i kliknite na ”Resetujte lozinku”. Prikazaće Vam se delimično skrivena mejl adresa, ukoliko je prepoznajete izaberite opciju ”Resetujte lozinku” ponovo. U suprotnom izaberite “Ne prepoznaješ email adresu”, bićete upućeni na korisničku podršku koja će rešiti problem u najkraćem roku.

67. Moja članarina ističe danas. Mogu li koristiti članarinu?

DA, možete ukoliko na raspolaganju imate preostalih termina. Trajanje članarine važi zaključno do dana njenog isticanja.

68. Ukoliko iskoristim sve termine u toku trajanja članarine, da li mogu odmah uplatiti obnovu za novu?

DA, ukoliko na raspolaganju nemaš preostalih termina, novouplaćena članarina se automatski aktivira od datuma evidentirane uplate.

69. Da li garantujete da će svi objekti biti u ponudi u toku trajanja moje članarine?

Ne možemo sa sigurnošću garantovati za svaki objekat pojedinačno, ali vrlo retko se dešavaju situacije izlaska partnera iz sistema. Svakako da se svaki sportski objekat ugovorom obavezuje na pružanje usluga FitPass korisnicima. Ukoliko do raskida ugovora ipak dođe, blagovremeno šaljemo obaveštenje i pronalazimo adekvatnu alternativu.

70. Koliko vremenski traje mesec dana aktivne članarine?

Početak trajanja članarine se računa na DAN AKTIVIRANJA FitPass članarine, a ISTEK ČLANARINE se računa shodno broju dana u mesecu u kojem ste aktivirali Vašu FitPass članarinu (28/29/30 ili 31 dan).

6. FitPass Studio

71. Koji paketi FitPass Studio članarina su u ponudi?

U ponudi su standardna mesečna Classic člnarina , Classic S i Classic M članarina, kao i  jednomesčni FitPass Basic Studio paket koji sadrži 12 FitPass termina + mesečno korišćenje FitPass Studio aplikacije, jednomesečna FitPass Classic Studio članarina koja sadrži  16 FitPass termina + mesečno korišćenje FitPass Studio aplikacije, jednomesečna FitPass Elite Studio članarina koja sadrži 30/31 FitPass termina + mesečno korišćenje FitPass Studio aplikacije. Višemesečni Classic S Studio paket koji sadrži 3 meseca sa po 16 FitPass termina na mesečnom nivou + 3 meseca korišćenja FitPass Studio aplikacije i Claasic M Studio paket koji sadrži 6 meseci sa po 16 FitPass termina + 6 meseci korišćenja FitPass Studio aplikacije.

72. Kako da aktiviram svoju FitPass Studio aplikaciju?

Svoju FitPass Studio aplikaciju možete preuzeti na Google Play, App Store ili App Gallery prodavnici. Nakon preuzimanja aplikacije, potrebno je da unesete svoje kredencijale, mejl adresu i lozinku koje su povezane sa Vašim FitPass nalogom. 

73. Želim da napravim pauzu između članarina, da li mogu da nastavim da koristim aplikaciju?

Nakon isteka članarine, nije moguće da nastavite sa korišćenjem FitPass Studio aplikacije.

74. Da li će sve informacije vezane za moj profil na FitPass Studio aplikaciji ostati nepromenjene za vreme pauze između članarina?

Vaš nalog na FitPass Studio Aplikaciji biće u mirovanju, kada se ponovo opredelite za jedan od FitPass Studio paketa i ulogujete se na aplikaciju sve informacije biće nepromenjene u odnosu na trenutak kada ste prestali sa korišćenjem.

75. Da li mogu da uplatim odvojeno FitPass Studio aplikaciju bez FitPass članarine? 

Nije moguće izvršiti uplatu samo za FitPass Studio aplikaciju. Korišćenje aplikacije je moguće samo uz FitPass Studio paket.

76. Ne mogu da se ulogujem na aplikaciju?

 

Ukoliko imate problem da se ulogujete na FitPass Studio aplikaciju, potrebno je da proverite sledeće informacije:

-Da li ste prilikom logovanja na aplikaciju koristili istu mejl adresu koja je povezana sa Vašim FitPass nalogom (Mejl adresa koju ste koristili prilikom prijave za FitPass)

-Da li ste prilikom logovanja koristili lozinku koja je povezana sa Vašim FitPass nalogom (lozinka koju ste kreirali prilikom prijave za FitPass)

77. Iskoristio sam sve svoje FitPass termine pre kalendarskog isteka članarine, da li mogu da koristim FitPass Studio aplikaciju do isteka članarine?

Imate pristup aplikaciji do kalendarskog isteka članarine, bez obzira što ste iskoristili sve FitPass termine.

78. Gde mogu da vidim kada mi ističe pristup FitPass Studio aplikaciji, ne mogu da pronađem na samoj aplikaciji?

Istek FitPass Studio članarine, kao i sam pristup aplikaciji možete pratiti na svom FitPass profilu, na aplikaciji koju koristite za očitavanje termina prilikom ulaska u objekat, kao i na Vašem profilu na FitPass sajtu. Na FitPass Studio Aplikaciji nemate mogućnost praćenja datuma isteka članarine.