FAQ

  • 1. Šta je FitPass i kako se koristi?
  • 2. Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu
  • 3. Privatni korisnici
  • 4. Poslovni Korisnici
  • 5. FitPass Student

1. Šta je FitPass i kako se koristi?

Sve što treba da uradite jeste da u Google Play ili App store-u, besplatno skinete FitPass aplikaciju i ulogujete se na svoj profil preko koga direktno možete pokrenuti QR kod skener.

Svaki od sportskih objekata koji se nalazi u FitPass sistemu na ulazu (na pultu, ili mestu gde bi osoblje obično zatražilo vašu karticu), od sada ima postavljen jedinstveni QR kod.

Nakon njegovog skeniranja uz pomoć FitPass aplikacije, vama se čekira termin, a ujedno je neophodno da osoblju objekta pokažete telefon, odnosno potvrdu o uspešnom čekiranju!

Umesto da plaćate jednu članarinu u određenom sportskom centru, mi Vam pružamo mogućnost da sa jednom članarinom, po ceni od standardne mesečne članarine, pristupite velikom broju sportskih objekata u 30 gradova u Srbiji i trenirate preko 70 disciplina koje imate u ponudi. Prilagođavajte aktivnosti svojim potrebama i budite aktivni gde god da se nalazite!

Specijalne pogodnosti i popusti koje doprinose zdravijem načinu života, a koje ostvarujete korišćenjem FitPass usluga, doprineće motivaciji i olakšati put ka kvalitetnijem i zdravijem životu.

FitPass kartica predstavlja odličan način investiranja u svoje zaposlene i prilika za jačanje lojalnosti prema kompaniji. Kroz sport i rekreaciju će se povećati fizička kondicija, ali i produktivnost zaposlenih u svim firmama koje su uključene u program.

Zahvaljujući našem pristupu razvoju zaposlenih, individualnim ponudama i konstantnom unapređivanju sistema, FitPass je pionir ove vrste nagrađivanja zaposlenih u Srbiji.

Benefiti:
a) Povećana produktivnost zaposlenih usled zdravijeg pristupa životu indirektno utiče i na uvećanje poslovnog prihoda;
b) Bolje zdravstveno stanje zaposlenih će usloviti i manje izostanaka sa posla;
v) Optimalno rešenje - ponude se formiraju prema potrebama i mogućnostima kompanije,
g) Povećava se atraktivnost kompanije za potencijalne zaposlene,
d) Pozitivna slika kompanije - Budite kompanija koja na različite načine pozitivno utiče na ispunjenje profesionalnih i privatnih potreba zaposlenih. Ukoliko želite više da saznate o svim pogodnostima koje FitPass kartica pruža, sve informacije možete dobiti na ovom linku.

Da biste trenirali u željenom objektu u FitPass sistemu, potrebno je da na ulazu putem FitPass aplikacije skenirate QR kod (pokažete telefon osoblju da ste se uspešno čekirali) ili pokažete svoju karticu uz važeći lični dokument sa fotografijom. Osoblje sportskog objekta će u istom momentu imati informaciju o uspešnosti čekiranja Vašeg dolaska.

Moguće je iskoristiti samo jedan termin dnevno.

Trenutno se u FitPass sistemu nalazi preko 30 gradova u Srbiji (Beograd, Novi Sad, Aranđelovac, Vranje, Čačak, Inđija, Kikinda, Kragujevac, Kraljevo, Loznica, Senta, Niš, Pančevo, Šabac, Smederevo, Subotica, Vršac, Zrenjanin, Zaječar, Sombor, Užice, Jagodina, Kruševac, Prokuplje, Sremska Mitrovica). Svoju FitPass karticu možete iskoristiti u bilo kojem gradu i sportskom objektu koji je Partner FitPass sistema.

Lista gradova kao takva je promenljiva i stalno se ažurira.

Korišćenje tuđe članarine nije dozvoljeno. Svaki broj korisnika je personalizovan i važi uz lični identifikacioni dokument.

Roditelj može ustupiti svoj termin detetu do 14 godina. Prisustvo roditelja je neophodno radi identifikacije prilikom očitavanja članarine.

Nije moguće istovremeno korišćenje kartice od strane roditelja i deteta. Moguće je iskoristiti samo jedan termin dnevno, bilo da članarinu koristi dete ili roditelj.

Na stranici POPUSTI nalaze se svi proizvodi i usluge na koje ostvarujete popust uz svoju FitPass članarinu: restorani zdrave hrane, lekarski i nutricionistički pregledi, prodavnice sportske opreme i suplemenata, i mnoge druge pogodnosti.

Prilikom plaćanja računa, pokažite svoju FitPass aplikaciju (odnosno broj korisnika ili FitPass karticu i ostvarićete popust na željenu uslugu/proizvod sa stranice POPUSTI.

2. Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu

Bez obzira na članarinu koju imate, možete koristiti sve sportske objekte koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kompletan spisak možete pogledati na stranici OBJEKTI.

Na stranici OBJEKTI nalazi se spisak objekata koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kroz filtere za grad, deo grada, discipline i nazive objekata možete pronaći objekat ili disciplinu u gradu ili delu grada koji Vas interesuje.

Svi sportski objekti koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a imaju svoj profil na stranici OBJEKTI. Klikom na željeni objekat možete pročitati više informacija o njemu (grad, deo grada, tačnu adresu, ocenu, uslove i usluge koje nude FitPass korisnicima).

Obavezno pročitajte informacije o objektu pre nego što ga posetite, kako biste proverili koje usluge su u ponudi, da li postoji obavezna rezervacija termina i treninga, radno vreme objekta i druge detalje.

Na ulazu u sportski objekat pomoću FitPass aplikacije skenirajte QR kod ili pokažite svoju FitPass karticu uz važeći lični dokument sa fotografijom. Kada budete skenirali QR kod putem aplikacije, neophodno je da potvrdu o uspešnom čekiranju pokažete osoblju objekta. Osoblje objekta će u istom momentu putem sistema dobiti potvrdu o Vašem čekiranju.

Da, jer odabirom paketa članarine se ne opredeljujete za jednu aktivnost ili objekat, već ih možete iskoristiti po ličnom nahođenju. Svoje termine možete iskoristiti u jednom ili u nekoliko različitih sportskih objekata.

Zabranjeno je zadržavanje FitPass kartice u sportskom objektu duže od vremena trajanja treninga. FitPass kartica je lični dokument koji je potrebno nositi sa sobom.

U FitPass sistemu postoji više od 70 disciplina koje možete trenirati. Na stranici OBJEKTI odaberite aktivnost i pronađite objekat u Vašoj blizini koji u svojoj ponudi ima željenu aktivnost.

Većina aktivnosti iz našeg sistema je bez doplate. Međutim, premijum aktivnosti poput masaža ili personalnih treninga zahtevaju minimalnu participaciju. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat i u opisu naći sve potrebne informacije.

Većina aktivnosti koje se nalaze u FitPass sistemu ne zahtevaju najavu i rezervaciju. Međutim, određene aktivnosti poput plivanja, fudbala ili grupnih programa imaju određene termine i broj mogućih članova na treningu zbog čega je potrebno da se najavite ili rezervišete termin. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat ili disciplinu i u opisu pronaći sve potrebne informacije.

3. Privatni korisnici

Posetite našu početnu stranicu FITPASS, popunite prijavu i registrujte se na naš sajt. Kada odaberete željeni paket i poručite dobićete e-mail sa instrukcijama i uputstvom za uplatu. Nakon što evidentiramo Vašu uplatu, ukoliko ste novi korisnik imate pravo 7 dana od evidentirane uplate da aktivirate članarinu, dok se postojećim korisnicima članarina automatski aktivira od momenta evidentiranja uplate. Takođe, uplatu možete izvršiti u bilo kojoj pošti, banci, putem e-bankinga, online plaćanja ili lično na našim prodajnim mestima (TC City Passage, Obilićev venac 18-20, lok br 5.17 i TC Mercator, Bulevar umetnosti 4, prvi sprat, Novi Beograd) ili na prodajnim mestima Tickets.rs Plaćanje možete izvršiti gotovinom ili karticom u našim poslovnim prostorima. Vaučeri od Tickets Visiona-a i poklon vaučeri se ne mogu koristiti, već je potrebno da se zamene za FitPass članarinu. Pozovite naš korisnički servis na 069/1022060 za više detalja. Dostava kartice na željenu adresu se dodatno naplaćuje po uslovima i cenovniku http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

U ponudi FitPass-a postoje mesečne članarine od 12, 16 i 30/31 termin i višemesečne članarine od 3, 6 i 12 meseci koje imaju po 16 termina za svaki mesec. Na višemesečne pakete je obračunat popust, a kupovinom članarine od 6 ili 12 meseci dobijate i specijalni FitPass poklon. Ukoliko želite da saznate dodatne informacije o paketima, posetite našu početnu stranicu FITPASS.

Kontaktirajte naš korisnički servis nakon preuzimanja/dobijanja FitPass kartice na broj 069/1022060 i odredite datum početka vaše rekreacije, tj. od kada želite da Vaša FitPass kartica bude aktivna.

Neophodno je da aktivirate karticu najkasnije sedam dana od dana preuzimanja.

Jednom aktivirana članarina se ne može pauzirati. Obratite pažnju na datum aktivacije kartice.

Na Vašem profilu ćete u svakom momentu proveriti broj vaših preostalih termina. Na početnoj stranici FITPASS odaberite opciju „Uloguj se“, koja se nalazi u gornjem desnom uglu. Potom unesite podatke koje ste koristili prilikom poručivanja FitPass-a.

Neiskorišćeni termini se ne prenose u naredni mesec/članarinu. Broj preostalih termina možete u svakom trenutku proveriti na Vašem korisničkom profilu.

Na Vašem korisničkom profilu izaberite opciju Produži članarinu, pa potom izaberite način uplate. Sedam dana pre isteka tekućeg paketa, kao i na dan isticanja tekućeg paketa, na Vaš e-mail će stići obaveštenje o isteku članarine i uputstvo za narednu uplatu. Ukoliko želite da promenite svoj paket članarine, na profilu odaberite željeni paket i na e-mail će Vam stići uputstvo za uplatu i sve potrebne informacije. Nakon evidentiranja uplate, članarina će biti automatski aktivirana od datuma evidentirane uplate, a Vi ćete dobiti obaveštenje putem SMS poruke. Napomena: Nije moguće odabrati datum za reaktivaciju članarine. Obratite pažnju na datum uplate.

U slučaju gubitka/krađe FitPass kartice izrada nove kartice se naplaćuje 500rsd. Kontaktirajte našu korisničku podršku na kontakt@fitpass.rs koja će Vam objasniti kompletnu proceduru. Nakon evidentirane uplate, kartica će biti izrađena do jednog radnog dana, nakon čega ćete moći da je koristite.

Da li ste znali da uz FitPass imate priliku da trenirate besplatno? Uz naš program preporuke obezbedite sebi besplatnu mesečnu članarinu, a svojim prijateljima popust prilikom kupovine prve FitPass kartice!

Ulogujte se na svoj nalog i preporučite prijatelja ili preuzmite link i banere koje možete poslati svakome ko želi da postane deo FitPass tima. Za svakog prijatelja kojeg preporučujete dobijate popust od 20% na narednu članarinu, a Vaš prijatelj čak 30% popusta na svoju prvu članarinu.

Popusti koji se ostvaruju preporukom se sabiraju i za samo 5 preporuka obezbedićete sebi besplatnu članarinu za mesečne pakete od 12 i 16 termina! Detaljno uputstvo za ostvarivanje popusta putem preporuke možete videti na linku: http://blog.fitpass.rs/2016/07/11/treniraj-besplatno/

a) Ukoliko se uplata izvrši na prodajnim mestima, kartica se dobija odmah, na licu mesta.
b) Ukoliko se uplata izvrši na tekući račun, izrada kartice traje jedan radni dan od momenta kada uplata bude evidentirana.*
c) Uplata na prodajnim mestima eventim.rs - izrada kartice traje 2-3 radna dana.

* Uplata će biti evidentirana u toku istog radnog dana kada korisnik uplati, a ako je uplata izvršena posle 17h biće registrovana narednog dana.

a) Uplatu možete izvršiti na svim prodajnim mestima Tickets / Gigstix-a
b) Moguće je izvršiti uplatu samo za pakete po standardnim cenama, koje ne uključuju popuste.
c) Vaučeri od Tickets / Gigstix-a se ne mogu koristiti, potrebno je da se zamene za FitPass karticu.
d) Na prodajnim mestima Tickets / Gigstix-a ne možete dobiti svoju FitPass karticu. Kod njih možete izvršiti uplatu, nakon čega će oni nama proslediti Vaše podatke i iznos uplaćenog paketa. Nakon obrade vaših podataka, izrađujemo karticu i obaveštavamo Vas o samom procesu. Procedura može potrajati 2-3 radna dana.

NE. Kod njih možete izvršiti uplatu, nakon čega će oni nama proslediti Vaše podatke i iznos uplaćenog paketa. Nakon obrade vaših podataka, izrađujemo karticu i obaveštavamo Vas o samom procesu. Procedura može potrajati 2-3 radna dana.

Sve uplate koje se izvrše u toku radnog dana do 15:30h su evidentirane istog tog dana. Članarina se automatski reaktivira po obradi uplate. Korisnik dobija SMS potvrdu.

Poziv na broj je broj Vaše kartice (ili broj korisnika u sklopu FitPass aplikacije), osim pri prvoj uplati (kada ćete dobiti automatski generisan poziv na broj), odnosno kada još uvek nemate broj koji je neophodno imati prilikom uplate.

Pokušajte da unesete samo brojeve, to jest da izostavite slovne oznake u samom broju.

Ukoliko vam se desi ova situacija, bitno da je uproverite sledeće informacije:

1. Da li znate broj svoje kartice ili broj korisnika u sklopu FitPass aplikacije?
2. Da li ste se ulogovali sa istom e-mail adresom sa kojom ste prvobitno izvršili registrovanje?
3. Da li ste odabrali opciju „uloguj se“, a ne „registruj se“?
4. Ulogovali ste se sa istog naloga kao i prvobitno (Google nalog, Facebook nalog)?*

*ukoliko niste uspeli da rešite gorenavedenu situaciju, prosledite vaš problem na kontakt formu IT podrške (potrebno je navesti ime i prezime korisnika, e-mail, kontakt telefon, i ako ima broj FitPass kartice).

Znači da se neko prijavio sa e-mail adresom koja već postoji u našoj bazi. Vi ili neko drugi se registrovao i poručio svoju FitPass članarinu. Nije dozvoljeno registrovanje više puta sa jedne, iste e-mail adrese.

To znači da ste se vi ili neko drugi registrovao i poručio svoju FitPass članarinu, i prilikom registracije naznačio isti broj telefona. Nije dozvoljeno unošenje već postojećeg broja telefona u sistem.

Na Vašem profilu je naznačen ostvareni popust koji ste ostvarili preko programa preporuke.*

*Tražena informacija se može videti na profilu korisnika

Izaberite opciju „zaboravljena lozinka“, pa je potom resetujte/izaberite novu lozinku.

DA, možete ukoliko na raspolaganju imate preostalih termina. Trajanje članarine važi zaključno do dana njenog isticanja.

Samo ukoliko FitPass članarinu koristite kao privatni korisnik/fizičko lice – možete (niste u obavezi da članarinu obnavljate u kontinuitetu).

DA, ukoliko na raspolaganju nemate preostalih termina, novouplaćena članarina se automatski aktivira od datuma evidentirane uplate.

To znači da ste iskoristili sve termine za tekući mesec u sklopu izabranog paketa. Potrebno je da sačekate presek stanja, odnosno početak narednog meseca.

NE, jer nakon što se opredelite za jedan od paketa, sistem ne dozvoljava promenu paketa. Ne postoji opcija ponovnog slanja podataka za uplatu. Ovo se odnosi samo na prvu članarinu.

Ne možemo sa sigurnošću garantovati za svaki objekat pojedinačno, ali vrlo retko se dešavaju situacije izlaska partnera iz sistema. Svakako da se svaki sportski objekat ugovorom obavezuje na pružanje usluga FitPass korisnicima. Ukoliko do raskida ugovora ipak dođe, blagovremeno šaljemo obaveštenje i pronalazimo adekvatnu alternativu.

Ovakva mogućnost ne postoji u FitPass sistemu. Ostvareni popusti se moraju u celosti iskoristiti prilikom obnove članarine.

Početak trajanja članarine se računa na DAN AKTIVIRANJA FitPass članarine, a ISTEK ČLANARINE se računa shodno broju dana u mesecu u kojem ste aktivirali Vašu FitPass članarinu (28/29/30 ili 31 dan). Odnosi se i na višemesečne pakete, odnosno na svaki mesec pojedinačno u toku trajanja paketa.

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalon na www.fitpass.rs

U slučaju da ste zaboravili lozinku za svoj nalog, istu možete resetovati preko naše web stranice www.fitpass.rs ili preko FitPass aplikacije. Ukoliko je zaboravljena e-mail adresa sa kojom je prvobitno kreiran FitPass nalog, može se resetovati pomoću Vašeg broja kartice.

Za promenu Vašeg statusa i dobijanja neophodnih informacija, obratite se našem korisničkom servisu na kontakt@fitpass.rs

4. Poslovni Korisnici

FitPass članarinu možete dobiti jedino ukoliko ste zaposleni u kompaniji koja je registrovana u Srbiji i ukoliko je Vaš poslodavac deo FitPass sistema.

Sve neophodne informacije o potencijalnoj saradnji možete dobiti na sledećem linku.

Plaćanje članarine za poslovne korisnike zavisi od kompanije u kojoj radite, to jest od tipa sastavljenog ugovora. Molimo Vas, obratite se službi ljudskih resursa u Vašoj kompaniji kako biste dobili više informacija.

O aktivaciji Vaše FitPass članarine, obavestiće Vas služba ljudskih resursa u Vašoj kompaniji.

U slučaju gubitka/krađe kartice, potrebno je se obratiti službi ljudskih resursa kompanije u kojoj radite.

Ukoliko želite da Vaša kompanija bude deo FitPass sistema i svojim zaposlenima omogući dodatne pogodnosti, ostavite nam kontakt podatke Vaše službe ljudskih resursa i odgovorne osobe i mi ćemo ih kontaktirati i pokušati da ostvarimo saradnju.

Ako Vaša kompanija ne bude zainteresovana za saradnju, uvek možete kupiti neki od paketa namenjen privatnim korisnicima.

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalon na www.fitpass.rs

U slučaju da ste zaboravili lozinku za svoj nalog, istu možete resetovati preko naše web stranice www.fitpass.rs ili preko FitPass aplikacije. Ukoliko je zaboravljena e-mail adresa sa kojom je prvobitno kreiran FitPass nalog, može se resetovati pomoću Vašeg ličnog broja, odnosno broja korisnika.

Da biste koristili aplikaciju, neophodno je da na početku unesete svoju profilnu fotografiju kao i ispravan broj telefona koji će biti verifikovan putem PIN-a poslatog na unet broj telefona. Nakon što ažurirate profil gorenavedenim podacima, potrebno je da pre skeniranja QR koda u sportskom objektu uključite uslugu geo-lokacije kako bi mogao da trenira.

5. FitPass Student

Student FitPass članarina namenjena je svim studentima sa potvrdom o redovnom studiranju.

Više informacija možeš saznati na početnoj strani FitPass Student.

Da bi pristupio željenom objektu u FitPass sistemu, potrebno je da na ulazu pomoću FitPass aplikacije skeniraš QR kod na naznačenom mestu i uspešnu prijavu pokažeš osoblju objekta koje istovremeno od sistema dobija potvrdu o čekiranju. Ulazak u željeni objekat je najkasnije do 15h.

Moguće je iskoristiti jedan termin dnevno.

Trenutno Student FitPass kartica pokriva samo teritorije Beograda i Novog Sada.

Korišćenje tuđe Student FitPass članarine nije dozvoljeno. Svaka Student FitPass članarina je personalizovana i važi uz lični identifikacioni dokument.

Student FitPass članarina se može koristiti u preko 30 sportskih objekata na teritoriji Beograda i u preko 9 sportskih objekata na teritoriji Novog Sada u blizini tvog fakulteta. Kompletan spisak možeš pogledati ovde.

Odabirom Student paketa se ne opredeljuješ za jedan objekat, već ih možeš iskoristiti po ličnom nahođenju. Svojih 12 termina možeš iskoristiti u jednom ili u nekoliko različitih sportskih objekata u okolini tvog fakulteta, doma ili čitaonice. Kompletan spisak objekata koji su ti dostupni sa FitPass Student karticom možeš pronaći ovde.

Sve teretane iz Student FitPass ponude su bez doplate. Ukoliko želiš da saznaš više informacija, možeš ih pronaći ovde.

U opisu svake teretane koja se nalazi u Student FitPass sistemu je naznačeno da li je potrebna prethodna najava i rezervacija. Međutim, korisnici ove Student FitPass kartice mogu u sportski objekat da uđu najkasnije do 15h i tad čekiraju svoju karticu.

Kako biste uspešno očitali Vaš termin u izabranom sportskom objektu, neophodno je da:

a) Posedujete pametni telefon (iOS – verzija 10.0 ili noviji / Android ne stariji od 5 godina);

b) Imate poslednje ažuriranu verziju FitPass aplikacije;

c) Posedujete funkcionalnu kameru na telefonu;

d) Imate u sklopu telefona servis za očitavanje QR koda (kod novijih verzija telefona ova opcija već postoji);

e) Kreiran korisnički nalon na www.fitpass.rs

U slučaju da ste zaboravili lozinku za svoj nalog, istu možete resetovati preko naše web stranice www.fitpass.rs ili preko FitPass aplikacije. Ukoliko je zaboravljena e-mail adresa sa kojom je prvobitno kreiran FitPass nalog, može se resetovati pomoću Vašeg ličnog, identifikacionog broja.

Kontaktiraj naš korisnički servis nakon preuzimanja/dobijanja Student FitPass kartice na broj 069/1022060 i odredi datum početka tvoje rekreacije, tj. od kada želiš da tvoja Student FitPass kartica bude aktivna.

*Neophodno je da aktiviraš karticu najkasnije sedam dana od dana preuzimanja.

Neiskorišćeni termini se ne prenose u naredni mesec/članarinu.

Sedam dana pre isteka tekućeg paketa, kao i na dan isticanja članarine, na tvoj e-mail će stići obaveštenje o isteku članarine i uputstvo za narednu uplatu. Nakon evidentiranja uplate, Student FitPass članarina će biti automatski aktivirana od datuma evidentirane uplate, a dobićeš obaveštenje putem SMS poruke. Napomena: Nije moguće odabrati datum za reaktivaciju članarine. Članarina postaje aktivna od momenta evidentirane uplate. Obratite pažnju na datum uplate.

Neophodno je da se javite našoj korisničkoj podršci na kontakt@fitpass.rs ili direktnim odlaskom na prodajno mesto kako biste dobili novu članarinu. Izrada nove kartice se naplaćuje 500 RSD.

DA, postoji ta mogućnost uz prethodnu doplatu u iznosu 500,00 RSD. Za ovaj korak prijavite se našem korisničkom servisu.

Možeš (nisi u obavezi da članarinu obnavljaš u kontinuitetu).

Sve uplate koje se izvrše u toku radnog dana do 15:30h su evidentirane istog tog dana. Članarina se automatski reaktivira po obradi uplate. Korisnik dobija SMS potvrdu.

Uplatu možeš izvršiti i bez popunjavanja polja „poziv na broj“. Ukoliko posedujete Student FitPass članarinu, “poziv na broj” je tvoj identifikacioni broj.

Izaberi opciju „zaboravljena lozinka“, pa je potom resetuj/izaberi novu lozinku.

DA, možeš ukoliko na raspolaganju imaš preostalih termina. Trajanje članarine važi zaključno do dana njenog isticanja.

DA, ukoliko na raspolaganju nemaš preostalih termina, novouplaćena članarina se automatski aktivira od datuma evidentirane uplate.

Ne možemo sa sigurnošću garantovati za svaki objekat pojedinačno, ali vrlo retko se dešavaju situacije izlaska partnera iz sistema. Svakako da se svaki sportski objekat ugovorom obavezuje na pružanje usluga FitPass korisnicima. Ukoliko do raskida ugovora ipak dođe, blagovremeno šaljemo obaveštenje i pronalazimo adekvatnu alternativu.

Početak trajanja članarine se računa na DAN AKTIVIRANJA FitPass članarine, a ISTEK ČLANARINE se računa shodno broju dana u mesecu u kojem ste aktivirali Vašu FitPass članarinu (28/29/30 ili 31 dan).

Poseti našu Student početnu stranicu, popuni prijavu i registruj se na naš sajt. Kada se registruješ, dobićeš e-mail sa instrukcijama i uputstvom za uplatu. Nakon što evidentiramo tvoju uplatu, dobićeš SMS obaveštenje o evidentiranju iste, čime dobijaš personalizovani broj korisnika koji će biti samo tebi vidljiv na tvom korisničkom profilu. Student FitPass karticu možeš preuzeti lično na našim prodajnim mestima (TC City Passage, Obilićev venac 18-20, lok br 5.17 svakim radnim danom 09-20:30č i subotom 10-18č i TC Mercator, Bulevar umetnosti 4, prvi sprat, Novi Beograd pon-ned 09-22h) ili je možemo poslati na željenu adresu brzom poštom.*

*Dostava kartice na željenu adresu se dodatno naplaćuje po uslovima i cenovniku http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

Da biste koristili aplikaciju, neophodno je da na početku unesete svoju profilnu fotografiju kao i ispravan broj telefona koji će biti verifikovan putem PIN-a poslatog na unet broj telefona. Nakon što korisnik ažurira profil gorenavedenim podacima, potrebno je da pre skeniranja QR koda u sportskom objektu uključi uslugu geo-lokacije kako bi mogao da trenira.

EmergoSport d.o.o. koristi kolačiće koji su potrebni za pružanje usluga u svrhu statistike i sigurnosti. X