Korisničko iskustvo naših FitPass članova nam je veoma važno pa se trudimo da konstantno unapređujemo sve elementne poslovanja.
Budući da smo u vremenu koje podrazumeva mobile first tehnologiju i naši korisnici ne zaostaju za ovim trendom, većina vas danas koristi svoju članarinu putem mobilne aplikacije. Upravo smo nju poboljšali kako bismo predupredili sve bagove koji su se do sada javjali usled sve većeg širenja i korišćenja mreže.
Bitne promene kod novog ažuriranja FitPass aplikacije su sledeće:
- Prikazan Primarni uređaj putem kojeg se koristi članarina FitPass članarina je personalizovana i odnosi se samo na jednog korisnika. Nakon ažuriranja aplikacije, radi unapređenja bezbednosti, odmah ćete moći da vidite svoj primarni uređaj sa kojim je povezana FitPass aplikacija i sa kojim ćete očitavati svoje termine u sportskim objektima.
- Poništavanje odabranog Omiljenog objektaKada ažurirate FitPass aplikaciju odabrani omiljeni objekti će nestati. Onda nakon logovanja ponovo izaberite vaše omiljene objekte ili to uradite po prvi put ako niste do sada koristi ovu opciju.
- Neophodno je ponovno logovanjeZbog svih ažuriranja biće neophodno da se ponovo ulogujete na aplikaciju.
Kao i do sada o svim novitetima obaveštavaćemo sve FitPass korisnike putem bloga, društvenih mreža i Newslettera tako da na vreme proverite da li vam stižu mejlovi. 🙂