Naš Fitpass Sales tim nadaleko je poznat po svojim uspesima, dugogodišnjim vezama sa klijentima i nepresušnoj energiji kada je u pitanju širenje mreže zadovoljnih korisnika. Bilo da je u pitanju zatvaranje velikih ugovora, strateško planiranje ili jednostavno održavanje dobrih odnosa sa klijentima – oni su tu, uvek spremni, uigrani i fokusirani.
Danas smo imali priliku da porazgovaramo sa našim Corporate Sales Manager-om, Milošem Petrovićem, čovekom koji ne samo da diše sales, već i svakodnevno podiže standarde igre. Ako želite da saznate kako izgleda rad u Sales timu Fitpassa, zašto je interna kultura ključ uspeha i koja je tajna građenja odnosa sa klijentima – nastavite da čitate.
Kako se Sales tim u Fitpassu razvijao tokom godina i šta misliš da je ključ njegovog uspeha?
Sales tim u Fitpassu prošao je put od “‘Ajmo probati ovo” do ozbiljne, uigrane ekipe koja zna šta radi. Počeli smo s entuzijazmom, malo strategije i mnogo energije, a danas smo kombinacija iskustva, znanja i vrhunskih inside forica. Ključ uspeha? Ne odustajemo lako, imamo vrhunski timski duh i, što je najvažnije – znamo da se prodaja ne zatvara samo pričom, već i pravim pristupom.
Kako Fitpass neguje svoju internu kulturu i koliko je to važno za uspeh Sales tima?
Ovde ti je kao u dobroj kafani – svi znaju svakog, atmosfera je opuštena, ali se posao ozbiljno shvata. Timski duh se neguje kroz konstantnu podršku, interne šale i kolektivno “‘Ajde još malo pa kraj kvartala”. Kad atmosfera nije toksična, nego motivišuća, rezultati dolaze sami od sebe.
Šta je ključ za građenje dugoročnih odnosa sa klijentima u Fitpassu?
Iskrenost, doslednost i malo šarma. Ne možeš da prodaš priču i onda nestaneš – ovo je sales maraton, ne sprint. Ako te klijent vidi samo kad mu ističe ugovor, nema tu odnosa. Ako mu pomogneš i kada ništa ne prodaješ – tu je ključ.
Šta bi savetovao osobi koja razmišlja o Fitpassu kao svom budućem zaposlenju?
Ako voliš dinamično okruženje, da ti nikad ne bude dosadno i da povremeno radiš u atmosferi koja podseća na kombinaciju poslovnog sastanka i improvizovane stand-up komedije – onda je ovo pravo mesto za tebe. Samo treba da voliš izazove i da znaš da u Fitpassu nema “čekanja da ti neko nešto kaže” – ovde se ceni inicijativa.
Već dugi niz godina si u Fitpassu – šta je tajna tvoje sales magije?
Nije tajna, nego praksa – slušaj klijenta, razumi šta mu treba i ne smaraj ga nepotrebnim pričama. I naravno, ako vidiš da se dvoumi, ponudi mu baš ono što mu fali (čitaj: dodatni benefit ili foru koju nije očekivao).
Ako bi mogao da opišeš Fitpass Sales tim u nekoliko reči, koje bi to bile?
Brzi, kreativni, uporni i ne odustajemo dok ne zatvorimo deal. Takođe, skloni internim forama koje samo mi razumemo.
Šta je najluđe što si uradio da bi zaključio neki deal?
Kontaktirao sam jednu firmu i jedva zakazao sastanak, pošto nije bilo interesovanja. Ušavši u kancelariju, primetio sam gitaru Les Paul i pianino. S obzirom na to da Les Paul često sviraju bluz gitaristi, rešio sam da, u prolazu, odsviram prva dva takta bluz standarda St. James Infirmary. Direktor firme je bio oduševljen i odmah rekao: “Sad pričamo o poslu, a sledeći put organizujemo jam session.” Možda nije bilo ključno za zatvaranje deal-a, ali sam siguran da je ovaj potez promenio atmosferu i razgovor odveo u totalno drugom pravcu.
Koji su ključni trikovi da neko bude dobar u sales-u, a koje si naučio baš u Fitpassu?
- Ne čitaš skripte, nego slušaš ljude.
- Kad te odbiju, to nije “ne”, to je “nisam siguran” – znači, ima nade.
- Zadovoljstvo klijenta je dugoročno važnije od kratkoročne cifre.
Već godinama si “Best Team Player” – u čemu je fora?
Realno, samo radim ono što je neophodno – pomažem kad treba, ne bežim od posla i trudim se da atmosfera bude dobra. Plus, svako voli da u timu ima nekog ko zna kada treba ozbiljan razgovor, a kada je vreme za zezanje.
Kako izgleda jedno prosečno druženje tima van posla?
Kreće kao opuštena priča “‘Ajmo na jedno piće”, a kako će se završiti to niko ne može znati. Može se krenuti po kafanama i ostati do ujutru, a isto tako, dogodi se da pričamo o poslu, planovima i nekim novim idejama. Ako budem ikad otvarao kafanu, zvaće se Brainstorming.
Kad bi Fitpass bio film, koji žanr bi bio i koji bi glumac glumio tebe?
Definitivno bi bio sportska komedija – priča o ekipi koja iz nemogućih situacija izvlači pobedu. A mene bi glumio Miloš Milaković, jer realno – već imam nadimak Ćićo, samo bi reprizirao ulogu.
Kako si zaradio baš taj nadimak?
“Ćićo” – dobio sam ga jer očigledno imam sličan stil komunikacije kao lik iz serije. Na sve to, ja sam Šapčanin, imenjak iz Sremske Mitrovice, naglasak je sličan i ljudi su se brzo zakačili za nadimak i sad je postao zaštitni znak.
Na kojoj lokaciji bi voleo da Fitpass organizuje sledeći team building i zašto?
Neko egzotično ostrvo – jer ako već pričamo o work-life balansu, hajde da ga dignemo na nivo “radimo sa laptopom na plaži, a u pauzi idemo na ronjenje”.
Iz svega što smo čuli, jedno je sigurno – raditi u Fitpass Sales timu znači biti deo tima u kojem vlada energija, podrška i istinsko uživanje u poslu. Kada su ljudi poput Miloša u timu, jasno je zašto Sales ekipa ima toliko uspeha i zašto ga i ostali sektori često hvale.
Bilo da ste kolega ili klijent, svako ko sarađuje sa Milošem zna da je on osoba na koju možete da računate – bilo da je reč o zatvaranju sjajnih dealova, atmosferi u timu ili improvizovanom muzičkom performansu. Zato mu želimo da i dalje nastavi u svom prepoznatljivom stilu, bilo na poslu, bilo u vannastavnim aktivnostima! Hvala, Miloše, i neka se uspesi samo nižu! 🚀