U savremenom poslovnom okruženju benefiti koje kompanije nude svojim zaposlenima igraju ključnu ulogu ne samo u zadržavanju talenata, već i u očuvanju njihovog zdravlja i zadovoljstva. U Wolt-u, kompaniji poznatoj po dinamičnom tempu i kulturi koja vrednuje ravnotežu između privatnog i poslovnog života, uveden je Fitpass kao benefit koji odgovara upravo tim vrednostima. Ljiljana Jovanović, HR manager iz Global HR Operations tima, otkriva zašto je ovaj korak bio prirodan nastavak njihove politike brige o zaposlenima.
Šta vas je motivisalo da uvedete Fitpass kao benefit za zaposlene?

Fitpass se savršeno uklopio u našu filozofiju – podrška aktivnom, zdravijem načinu života uz maksimalnu slobodu izbora. Takođe, omogućio nam je fleksibilnost u korišćenju i širok izbor aktivnosti (od teretana, bazena, grupnih treninga različitih intenziteta, pa sve do masaža), dostupnih u više gradova širom zemlje.
Kao kompanija koja neguje inkluziju i ravnopravan tretman svih članova tima, bilo nam je važno da ovaj benefit može da koristi svako, bez ograničenja.
Kako je tim reagovao na ovu promenu?
Reakcije su bile i više nego pozitivne! Naš tim je od samog početka pokazao veliko interesovanje i već u prvim mesecima zabeležili smo visok procenat korišćenja Fitpass-a. Wolt tim je veoma aktivan – među kolegama imamo maratonce, triatlonce, ali i rekreativce koji rado učestvuju u različitim sportskim i humanitarnim događajima. Znali smo da će benefit poput Fitpass-a naići na odličan prijem jer zaista odgovara potrebama i načinu života naših kolega.
Koji su vam najvažniji efekti koje ste primetili od kada koristite Fitpass?
Najvažnije nam je što su zaposleni prepoznali da ovaj benefit nije „na papiru“, već da je zaista koristan i krojen po njihovim potrebama. Trudimo se da osluškujemo šta naš tim zaista želi i upravo to je bila suština uvođenja Fitpass-a. Osim individualnog zadovoljstva, vidimo i sjajan timski efekat – kolege se organizuju za zajedničke treninge, motivišu jedni druge i sve češće se druže i van radnog vremena. To dodatno doprinosi povezivanju tima i boljoj atmosferi, ali i pokreće zdravije životne navike, što je win-win za sve.
Fitpass se u Wolt-u pokazao kao mnogo više od klasičnog benefita – postao je alat za građenje zdravijih navika, jačanje timskog duha i osnaživanje kulture u kojoj su fleksibilnost i dobrobit zaposlenih u prvom planu. Ovaj primer jasno pokazuje kako strateško ulaganje u benefite može imati višestruki pozitivan uticaj – i na ljude, i na kompaniju.
Ako vaša kompanija želi da podrži zdravlje i motivaciju zaposlenih kroz fleksibilan i raznovrstan Fitpass benefit, javite nam se i saznajte kako da uvećate zadovoljstvo i produktivnost svog tima!